
BAT Hellas: Αναβάθμισε τον Βοτανικό Κήπο Ι. και Α. Ν. Διομήδους
Οι εργασίες αναβάθμισης υλοποιήθηκαν με σεβασμό στην αρχιτεκτονική του χώρου και στο φυσικό οικοσύστημα του κήπου- Nέες δυνατότητες για τους επισκέπτες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εργασίες αναβάθμισης υλοποιήθηκαν με σεβασμό στην αρχιτεκτονική του χώρου και στο φυσικό οικοσύστημα του κήπου- Nέες δυνατότητες για τους επισκέπτες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MYTILINEOS βρίσκεται στο κορυφαίο 6% παγκοσμίως των εταιρειών με τις καλύτερες ESG επιδόσεις στον κλάδο της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια να δοκιμάσει την τύχη του στη βρετανική πολιτική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησαν οι εργασίες αντιδιαβρωτικών έργων αποκατάστασης καμένων εκτάσεων στις περιοχές Ρέμα Γιαννούλας και Ρέμα Φίχθι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τα προϊόντα EveryDay
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕγκαινιάζοντας το πρόγραμμα εταιρικής ευαισθησίας και ευθύνης «Ανοίγουμε Αγκαλιά»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι πληροφορίες που ζητήθηκαν σχετικά με το App Store και το Google Play πρέπει να υποβληθούν έως τις 15 Ιανουαρίου 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι αυτά τα Χριστούγεννα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι συγκεκριμένα τα παιδιά που μεγαλώνουν στα σπίτια του Οργανισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory