
Media Strom: Στηρίζει το «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
Και συγκεκριμένα τα παιδιά που μεγαλώνουν στα σπίτια του Οργανισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι συγκεκριμένα τα παιδιά που μεγαλώνουν στα σπίτια του Οργανισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι κανόνες για τον γεωγραφικό αποκλεισμό ισχύουν εδώ και τέσσερα χρόνια, αλλά τα εμπόδια παραμένουν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από τον Standard Media Index της Guideline
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛογαριασμός αξίας 240 εκατ. δολαρίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ κλάδος HoReCa εντάσσει την ανακύκλωση, την εξοικονόμηση ενέργειας και νερού καθώς και την προώθηση βιώσιμων προμηθειών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOι συγκεκριμένες πιστοποιήσεις επιβεβαιώνουν την αποτελεσματική εφαρμογή λεπτομερών διαδικασιών που διασφαλίζουν την ασφάλεια και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία αφορά σε πρώτη φάση τα έτη 2024, 2025 και 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την επόμενη τριετία, για την Stoiximan Basket League
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory