
LEROY MERLIN: Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2022
Αποτελεσματικά βήματα προς ένα βιώσιμο μέλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποτελεσματικά βήματα προς ένα βιώσιμο μέλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΒ Βασιλόπουλος αποστέλλει στο εστιατόριο «σχεδία home» ένα μεγάλο αριθμό κοντόληκτων προϊόντων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη βοήθεια της We4all
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNetwork Of The Year η McCann Worldgroup
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιτυχημένο για ακόμη μια χρονιά το συνέδριο του Iνστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Γλυφάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΣΔ ΘΕΟΦΥΛΑΚΤΟΣ δραστηριοποιείται με ιδιαίτερη επιτυχία, τα τελευταία τριάντα δυο χρόνια, στον τομέα του εταιρικού επιχειρηματικού δώρου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνέντευξη Τύπου αλλά και πανηγυρική υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας με τον ΑΗΕΠΑ διοργάνωσε ο μορφωτικός, κοινωφελής αλλά και παρεμβατικός οργανισμός Athens Calls Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τους ήρωες της MARVEL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory