«Οι Σκέψεις της Νεφέλης» στα Village Cinemas με την υποστήριξη της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.
και του Antenna TV
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑκαι του Antenna TV
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο AQUA Carpatica Kids ξεκινά μια συνεργασία αγάπης για την ενίσχυση των θεραπειών των Γενναίων Παιδιών με αναπηρία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ευρωπαϊκή Επιτροπή χαρακτήρισε επίσημα το Shein ως πολύ μεγάλη επιγραμμική πλατφόρμα στο πλαίσιο της DSA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε μέρα 100 τυχεροί κερδίζουν 50€ σε πόντους στην mascard και κάθε εβδομάδα 14 τυχεροί κερδίζουν προϊόντα τεχνολογίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κάθε τετράδα Βίκος Cola δώρο μία ακόμη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Κογκρέσο εκτιμά ότι η πλατφόρμα αποτελεί απειλή για την εθνική ασφάλεια λόγω των δεσμών της με την κινεζική εταιρεία ψυχαγωγίας ByteDance
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο λογότυπο και νέα εταιρική ταυτότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory