MTC Group: Σύμπραξη με Philian Group
Τη σύμπραξή τους στην ίδρυση κοινής εταιρίας παροχής ξενοδοχειακών υπηρεσιών ανακοίνωσαν ο ξενοδοχειακός όμιλος PHILIAN GROUP και η εταιρία συμβούλων Τουρισμού MTC GROUP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σύμπραξή τους στην ίδρυση κοινής εταιρίας παροχής ξενοδοχειακών υπηρεσιών ανακοίνωσαν ο ξενοδοχειακός όμιλος PHILIAN GROUP και η εταιρία συμβούλων Τουρισμού MTC GROUP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Hilton Worldwide προσέλαβε την TBWA σαν τη βασική παγκόσμια creative συνεργάτιδά της, έπειτα από κλειστή αναθεώρηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παγκόσμια συνεργασία του ομίλου WPP με τη Ford τελεί υπό αναθεώρηση κι ενδέχεται να αναθεωρηθεί, αν και οι τελικές αποφάσεις δεν έχουν ακόμα ληφθεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ήθος, ο λόγος και το πάθος προσδιόρισαν το δεύτερο φεστιβάλ νεοφυούς επιχειρηματικότητας, που οργάνωσε το Skywalker.gr το Σαββατοκύριακο 25 και 26 Νοεμβρίου 2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανακοίνωση προέκυψε στο EDAA Summit 2017 του Λονδίνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH BGM OMD παρουσίασε όλες τις νέες εξελίξεις στην digital επικοινωνία, σε μια πολύ ενδιαφέρουσα ημερίδα, με ευρεία συμμετοχή από το σύνολο της αγοράς, της διαφήμισης και των ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού», ενόψει Χριστουγέννων, συγκεντρώνει τρόφιμα & είδη πρώτης ανάγκης για τα παιδιά και τις οικογένειές τους στην Ελλάδα που ζουν στο όριο της φτώχειας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Accenture Interactive θα αποτελέσει την βασική παγκόσμια experience συνεργάτιδα της Maserati, με τις αρμοδιότητές της να εκτείνονται σε customer experience, brand, creative, content και programmatic media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Japan Airlines προχωρά στην πρόσληψη της M&C Saatchi για τη θέση του νέου παγκόσμιου positioning που επιθυμεί να προβάλει σε Ηνωμένες Πολιτείες, Ευρώπη και Ασία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Stoiximan.gr, Μεγάλος Χορηγός της Basket League, o ΕΣΑΚΕ, οι 14 ΚΑΕ της Stoiximan.gr Basket League βρίσκονται στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Δυτικής Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Miles Young, non-executive chairman της Ogilvy, παρουσίασε πρόσφατα το βιβλίο του Ogilvy on Advertising in the Digital Age, που στην ουσία αποτελεί τη φυσική συνέχεια του εμβληματικού έργου του David Ogilvy και φέρνει ξανά στο προσκήνιο τα διδάγματά του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤαξίδι σε νέες γαστρονομικές και οινικές εμπειρίες θέλει να προσφέρει το Gastronomads Club. Ο Δημήτρης Αλεξίου, εμπνευστής του Club, μας δίνει τις λεπτομέρειες γι’ αυτό το ενδιαφέρον εγχείρημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory