Yahoo: Content συνεργασία με μεγάλους publishers
Το Yahoo προχώρησε σε σύναψη content συνεργασίας με ενημερωτικά brands, η οποία αφορά σε πέντε αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Yahoo προχώρησε σε σύναψη content συνεργασίας με ενημερωτικά brands, η οποία αφορά σε πέντε αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θαλής Πιτούλης, Founder & Creative Chairman McVictor & Hamilton, μιλάει στο adbusiness για τη νέα καμπάνια της Fix Hellas, το σλόγκαν «Μία χώρα, μία μπύρα», καθώς και την κοινή προσέγγιση στόχων της διαφημιστικής με τους συνεργάτες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ θάνατος ενός νεαρού brand strategist που εργαζόταν στην Ogilvy & Mather Philippines ήταν η αφορμή για να ανοίξει ξανά το θέμα με τις υπερωρίες...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκαν τα επίσημα εγκαίνια του πάρκου στο Δημαρχείο Αγίων Αναργύρων – Καματερού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Νέα Γενιά Ζηρίδη, υποστηρίζοντας σταθερά την ιδέα της αριστείας, προσφέρει 85 υποτροφίες σε μαθητές και μαθήτριες του Νηπιαγωγείου, του Δημοτικού, του Γυμνασίου και του Λυκείου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο κοινής Συνέντευξης Τύπου, η Stoiximan και η Football League ανακοίνωσαν την επίσημη έναρξη της χορηγικής συνεργασίας τους για την αγωνιστική περίοδο 2016 -2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Manchester United Football Club προχώρησε στην πρόσληψη του πρώην executive των Yahoo και Sony Pictures, Phil Lynch προκειμένου να ηγηθεί της παγκόσμιας media στρατηγικής της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ TBWA Worldwide ολοκλήρωσε την εξαγορά του πλειοψηφικού μετοχικού μεριδίου της ανεξάρτητης δημιουργικής εταιρείας, με έδρα στο Λονδίνο, Lucky Generals.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκαν οι δύο κύκλοι του ψυχό-εκπαιδευτικού προγράμματος της W.I.N. HELLAS με την ευγενική υποστήριξη της εταιρείας Schwarzkopf.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα Vodafone World of Difference δίνει και φέτος τη δυνατότητα σε 10 νέους να εργαστούν στον κοινωφελή μη κερδοσκοπικό οργανισμό της επιλογής τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ EA Sports, ιδιοκτήτρια εταιρεία των τίτλων video games Fifa, προχωρά σε αναθεώρηση των παγκόσμιων διαφημιστικών συνεργασιών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Honda λάνσαρε αυτό που η ίδια αποκαλεί σαν το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό content πρόγραμμα, με μια "αληθοφανή" test drive εμπειρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory