Skywalker: Ήθος, λόγος, πάθος και επιχειρείν στο GR Bossible
Το ήθος, ο λόγος και το πάθος προσδιόρισαν το δεύτερο φεστιβάλ νεοφυούς επιχειρηματικότητας, που οργάνωσε το Skywalker.gr το Σαββατοκύριακο 25 και 26 Νοεμβρίου 2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ήθος, ο λόγος και το πάθος προσδιόρισαν το δεύτερο φεστιβάλ νεοφυούς επιχειρηματικότητας, που οργάνωσε το Skywalker.gr το Σαββατοκύριακο 25 και 26 Νοεμβρίου 2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ανακοίνωση προέκυψε στο EDAA Summit 2017 του Λονδίνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H BGM OMD παρουσίασε όλες τις νέες εξελίξεις στην digital επικοινωνία, σε μια πολύ ενδιαφέρουσα ημερίδα, με ευρεία συμμετοχή από το σύνολο της αγοράς, της διαφήμισης και των ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Το Χαμόγελο του Παιδιού», ενόψει Χριστουγέννων, συγκεντρώνει τρόφιμα & είδη πρώτης ανάγκης για τα παιδιά και τις οικογένειές τους στην Ελλάδα που ζουν στο όριο της φτώχειας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Accenture Interactive θα αποτελέσει την βασική παγκόσμια experience συνεργάτιδα της Maserati, με τις αρμοδιότητές της να εκτείνονται σε customer experience, brand, creative, content και programmatic media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Japan Airlines προχωρά στην πρόσληψη της M&C Saatchi για τη θέση του νέου παγκόσμιου positioning που επιθυμεί να προβάλει σε Ηνωμένες Πολιτείες, Ευρώπη και Ασία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Stoiximan.gr, Μεγάλος Χορηγός της Basket League, o ΕΣΑΚΕ, οι 14 ΚΑΕ της Stoiximan.gr Basket League βρίσκονται στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Δυτικής Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Miles Young, non-executive chairman της Ogilvy, παρουσίασε πρόσφατα το βιβλίο του Ogilvy on Advertising in the Digital Age, που στην ουσία αποτελεί τη φυσική συνέχεια του εμβληματικού έργου του David Ogilvy και φέρνει ξανά στο προσκήνιο τα διδάγματά του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ταξίδι σε νέες γαστρονομικές και οινικές εμπειρίες θέλει να προσφέρει το Gastronomads Club. Ο Δημήτρης Αλεξίου, εμπνευστής του Club, μας δίνει τις λεπτομέρειες γι’ αυτό το ενδιαφέρον εγχείρημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Duan Evans, ο international creative director της AKQA παραιτήθηκε από την εταιρεία, έπειτα από την ποινή που δέχτηκε για λόγους πειθαρχίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Volkswagen λανσάρει νέα παγκόσμια καμπάνια για το SUV της, ονόματι T-Roc, η οποία παρουσιάζει ένα "αυταρχικό νεαρό κριάρι, που δεν του αρέσει να κάνει αυτά που του λένε".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι ποδοσφαιριστές της πρωταθλήτριας Ισπανίας και κατόχου του Champions League παρέλαβαν τα νέα τους μοντέλα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory