Global Media: Αναλαμβάνει την αντιπροσώπευση της Sojern
Η Global Media αναλαμβάνει την αποκλειστική αντιπροσώπευση της Sojern στην Ελλάδα και Κύπρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Global Media αναλαμβάνει την αποκλειστική αντιπροσώπευση της Sojern στην Ελλάδα και Κύπρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Donald Trump φέρεται να έχει πλήξει σημαντικά την παγκόσμια brand εικόνα των ΗΠΑ, η οποία έπεσε στην έκτη θέση από την περσινή πρώτη, σύμφωνα με την έκθεση Anholt-GfK Nation Brands Index (NBI).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πτώση που άγγιξε το 11% (10,9% για την ακρίβεια) παρουσίασαν τα οργανικά έσοδα του ομίλου Havas στο Ηνωμένο Βασίλειο για το τρίμηνο που προηγήθηκε τα τέλη Σεπτεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επανασχεδιασμός ταυτότητας, αντάξιας της ιστορίας και του πολιτισμού της πόλης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Απολογισμός δημοσιότητας του Οκτωβρίου, έπειτα από τις δημοσιογραφικές αποστολές που οργάνωσε η Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρωτοβουλία έμπρακτης στήριξης της εταιρίας στην τοπική κοινωνία και τους εργαζομένους της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η M/SIX αναμόρφωσε τη σύσταση της παγκόσμιας ομάδας ηγεσίας, με δυο νέες senior προσλήψεις και μια σειρά εσωτερικών προωθήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η CHI & Partners κέρδισε μια θέση στο ρόστερ της Procter & Gamble, έπειτα από την ανάληψη χειρισμού του πανευρωπαϊκού διαφημιστικού λογαριασμού του καθαριστικού ρούχων Lenor από την Grey London.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από τις πρώτες ώρες της καταστροφής, όλες οι τεχνικές υπηρεσίες της Nova τέθηκαν σε πλήρη συναγερμό ώστε να περιορίσουν τις συνέπειες στη δυσλειτουργία των τηλεπικοινωνιακών υποδομών της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα Babylino Sensitive και η Lidl Hellas, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στις αυξανόμενες ανάγκες των παιδιών, στηρίζουν την Ένωση «Μαζί για το Παιδί»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας του ΑΝΤ1, «Κάθε παιδί, μια αγκαλιά», το Celebrity Rouk Zouk, επιστρέφει με νέο επεισόδιο, για καλό σκοπό και στηρίζει δράσεις που αφορούν στο παιδί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο τέλος Οκτωβρίου ολοκληρώθηκε ο κύκλος υποδοχής των αιτήσεων συμμετοχής στις δυο εκστρατείες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory