
Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ: Διακρίσεις για το πρόγραμμα "Καλός Οδηγός"
Το πρόγραμμα «Καλός Οδηγός» απέσπασε το βραβείο Αριστείας στην Οδική Ασφάλεια από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα «Καλός Οδηγός» απέσπασε το βραβείο Αριστείας στην Οδική Ασφάλεια από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος WPP έπεσε "θύμα" της μεγάλης κυβερνοεπίθεσης που έλαβε χώρα την Τρίτη σε παγκόσμια κλίμακα. Καθησυχαστικός ο Martin Sorrell.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈτοιμη να αναθέσει τον, ύψους 115 εκατομμυρίων λιρών, media λογαριασμό της στην PHD μοιάζει η Sainsbury.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ chairman του supervisory board του Publicis Groupe και πρώην chief executive του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου, εξεπλάγην από το περιορισμένο μέγεθος αντιδράσεων, που προκάλεσε η απόφαση απόσυρσης από τα δημιουργικά βραβεία για ένα έτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MediaCom αναδείχτηκε νικήτρια στον, ύψους 875 εκατομμυρίων ευρώ, παγκόσμιο media λογαριασμό του ομίλου PSA, που κατασκευάζει τις μάρκες οχημάτων Peugeot και Citroen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα αποτελέσματα της μεθοδολογίας αξιολόγησης κατά το πρότυπο GRI-G4 του Εργαστηρίου Επιχειρησιακής Περιβαλλοντικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Αιγαίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη νέα καμπάνια της Coffee Island, η Jungle επέλεξε να συνεργαστεί με τον Παναγιώτη Τζεμπελίκο - Creative Director. Μαζί με τον Αλέξανδρο Ζαπανιώτη - General Manager, Coffee Island, μας παρουσιάζουν την επικοινωνία της πολυβραβευμένης ελληνικής αλυσίδας καφέ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕθελοντική εργασία την Τρίτη 20 Ιουνίου, στα Παιδικά Χωρία SOS Βάρης, στην προσπάθεια βελτίωσης της καθημερινότητας των παιδιών που βρίσκονται σε ανάγκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ AB InBev προχωρά σε δημιουργική αναθεώρηση για το brand Lime-A-Rita (πρώην Bud Light Lime-A-Rita) στις ΗΠΑ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε δυο εταιρείες αποφάσισε να σπάσει τις παγκόσμιες διαφημιστικές επιχειρήσεις της Cadbury η Mondelez International, έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη συμμετοχή της Taboola και διακεκριμένων εταιρειών του χώρου, πραγματοποιήθηκε το τετράωρο Content Marketing Lab από το ThinkDigital Group στο χώρο του Κέντρου «Εξέλιξη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ digital εταιρεία Essence, που ανήκει στον όμιλο WPP, προχώρησε σε πέντε προσθήκες στη senior leadership ομάδα της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory