Αέριο Θεσσαλονίκης - Θεσσαλίας: Χορηγεί το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2017
Η ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Επίσημος Χορηγός του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος 2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Επίσημος Χορηγός του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος 2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το 24ο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Golden Drum ανακοίνωσε τους φιναλίστ του φετινού διαγωνισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δυο μήνες μετά την εξαγορά της από την Amazon, η Whole Foods Market προχώρησε στην πρόσληψη νέας δημιουργικής εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η δαπάνη στα μετρήσιμα μέσα σε παγκόσμια κλίμακα θα αγγίξει τα 584,14 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του έτους και θα προσεγγίσει τα 757,44 δισεκατομμύρια το 2021 σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του eMarketer
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Risk Management & Compliance Forum διοργανώνεται για 9η συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΕΙΠ) της ΕΕΔΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Δράση «Παροχή δωρεάν ευρυζωνικής σύνδεσης στους μόνιμους κατοίκους των απομακρυσμένων νησιών της Ελλάδας», συμμετέχει η COSMOTE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διπλή η στήριξη, τόσο ως Media Partner στον Protergia 6ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης, όσο και με τη συμμετοχή της Novasports Running Team
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το 24ο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Golden Drum θα ανοίξει τις πύλες του την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η AS Advertising ανακοίνωσε ότι πρόσφατα βραβεύτηκε σε διεθνείς και εθνικούς διαγωνισμούς με το έργο που πραγματοποίησε για την εταιρία ΙΩΝΙΑ και τη limited edition σειρά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Publicis Media προχώρησε στην πρόσληψη της Sue Frogley, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα chief executive Ηνωμένου Βασιλείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai επιδιώκει να επεκτείνει το ρόστερ δημιουργικών εταιρειών πέρα από την In-house Innocean Worldwide, εστιάζοντας στο λανσάρισμα του νέου brand Genesis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Μανώλης Σακκαδάκης, Διευθύνων σύμβουλος της Magikon, μιλά για την πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory