ΟΠΑΠ: Ζήσε το παιχνίδι!
H νέα καμπάνια του ΟΠΑΠ φέρνει μια νέα εποχή για ένα brand ορόσημο. Μιλήσαμε με τους ανθρώπους πίσω από την καμπάνια, για να μάθουμε τα πάντα πίσω από το σχεδιασμό της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H νέα καμπάνια του ΟΠΑΠ φέρνει μια νέα εποχή για ένα brand ορόσημο. Μιλήσαμε με τους ανθρώπους πίσω από την καμπάνια, για να μάθουμε τα πάντα πίσω από το σχεδιασμό της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Babylino Sensitive και η Lidl Hellas, στο πλαίσιο του προγράμματος της Εταιρικής της Κοινωνικής Ευθύνης, στηρίζουν την Ένωση «Μαζί για το Παιδί»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρελθόν από τη Burberry αποτελεί ο Paul Graham, ο οποίος αποτελούσε vice-president operations, creative media and marketing, καθώς αποφάσισε να μετακινηθεί στη Versace.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Paul Frampton αποχωρεί από τη Havas στην οποία εκτελεί χρέη chief executive Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, έπειτα από 20 χρόνια παρουσία του στον διαφημιστικό όμιλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Producer της Correct Creative Productions, Ελένη Σούλτου, παρουσιάζει το προφίλ της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πόσο θα δυσκολέψει το marketing και τη διαφήμιση η (υπερ)προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος Publicis λάνσαρε μια νέα μονάδα, με την ονομασία Publicis Spine, η οποία θα διαχειριστεί τα data assets, την τεχνολογία και το ταλέντο σε ολόκληρο το παγκόσμιο media δίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Qatar Airways προχώρησε στην πρόσληψη της 180 Kingsday από το Άμστερνταμ, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα παγκόσμιας δημιουργικής συνεργάτιδας, έπειτα από σχετικό spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η «ομάδα» της εζα ζ με τις Premium Pilsener & Fine Lager είναι και φέτος στο πλευρό της ΚΑΕ Παναθηναϊκός Superfoods.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών Omni channel customer experience management αποτελεί έναν από τους κορυφαίους χώρους εργασίας χάρη στο εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Υπουργείο Τουρισμού εξασφάλισε πόρους ύψους 5,7 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη και προώθηση δράσεων θεματικού τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βράβευση από το ΕΒΕΑ για τη στρατηγική του ΟΠΑΠ σε Υγεία, Αθλητισμό και Απασχόληση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory