
Κέντρο Ζωής: Καμπάνια ενημέρωσης γυναικών για HIV και AIDS
Με την υποστήριξη του Ιδρύματος Μελίνα Μερκούρη και πρωταγωνίστριες τις Λένα Δροσάκη, Λένα Παπαληγούρα, Ιωάννα Παππά και Γιούλικα Σκαφιδά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την υποστήριξη του Ιδρύματος Μελίνα Μερκούρη και πρωταγωνίστριες τις Λένα Δροσάκη, Λένα Παπαληγούρα, Ιωάννα Παππά και Γιούλικα Σκαφιδά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την επόμενη σεζόν του NBA οι ομάδες θα μπορούν για πρώτη φορά να διαθέτουν διαφημιστικό χώρο στη φανέλα τους, με συμβόλαια τριών ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δήμος Τήνου προχωράει συγκροτημένα στη διεκδίκηση του μεγαλύτερου δυνατού μεριδίου σε επίπεδο προσέλκυσης επισκεπτών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Grey προχώρησε στην επιλογή του Per Pedersen προκειμένου να ηγηθεί του δημιουργικού της σε παγκόσμια κλίμακα, από τη θέση του global creative chairman.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Oath επέλεξε τον Stuart Flint σαν επικεφαλής των ευρωπαϊκών πωλήσεων και τον Nigel Clarkson για να ηγηθεί των πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Time Warner προχώρησε στη σύναψη συνεργασίας διετούς διάρκειας με τη Snap, προκειμένου να παρουσιάσει shows και να δεσμεύσει διαφημιστικό χώρο στην πλατφόρμα Snapchat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφετηρία την Θεσσαλονίκη πραγματοποιήθηκε το πρώτο πενθήμερο σεμινάριο από το πρόγραμμα Youth Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον, σε συνεργασία με το ΟΚ!Thess του Δήμου Θεσσαλονίκης. Από 12 έως 16 Ιουνίου, περίπου 100 νέοι και νέες της πόλης 18-30 ετών, παρακολούθησαν το πρόγραμμα, που τους παρείχε δεξιότητες, επαγγελματική καθοδήγηση και δυνατότητες δικτύωσης, ώστε να διεκδικήσουν ουσιαστικές ευκαιρίες απασχόλησης με επιτυχία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡεκόρ επισκεπτών στην έκθεση ζωγραφικής που διοργάνωσε η Ελληνική Αστυνομία, σε συνεργασία με τη «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» στη Θεσσαλονίκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε απόλυτη επιτυχία και με μεγάλη συμμετοχή των εργαζομένων ολοκληρώθηκε η εθελοντική δράση «Χάρισε μια μέρα σου στα παιδιά»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Omnicom ανακοίνωσε το λανσάρισμα δυο νέων παγκόσμιων συνεργασιών τριετούς διάρκειας με τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις Theirworld και Girl Effect.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ media εταιρεία και performance παρακλάδι της Ogilvy, Neo@Ogilvy θα γίνει μέρος του Mindshare Performance Group που διαμορφώθηκε πρόσφατα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την περίοδο θερισμού του κριθαριού και με όχημα για δεύτερη χρονιά μία κινούμενη καντίνα, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ξεκίνησε και φέτος το ταξίδι της για να βρεθεί δίπλα στους παραγωγούς που συμμετέχουν στο πρόγραμμα της για τη Συμβολαιακή Καλλιέργεια. Στόχος της ενέργειας είναι να ευχαριστήσει τους συνεργάτες-παραγωγούς για τη δέσμευσή τους, διοργανώνοντας για αυτούς μία γιορτή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory