Heineken: Νέα καμπάνια για το Champions League
Η Heineken παρουσιάζει την "αγωνία και το δράμα του ποδοσφαίρου", σε μια σειρά από σποτς, στο πλαίσιο της νέας της καμπάνιας για τη χορηγία του UEFA Champions League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Heineken παρουσιάζει την "αγωνία και το δράμα του ποδοσφαίρου", σε μια σειρά από σποτς, στο πλαίσιο της νέας της καμπάνιας για τη χορηγία του UEFA Champions League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Absolut επικροτεί την πεποίθηση πως η δημιουργικότητα μπορεί να αλλάξει τον κόσμο, σε μια νέα παγκόσμια καμπάνια που ήδη κυκλοφορεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ΟΠΑΠ υλοποιεί για τρίτη συνεχή χρονιά το πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Reebok ανακοίνωσε σήμερα τη συνεργασία της με την παγκόσμια superstar και καλλιτεχνικό είδωλο Ariana Grande.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι αθλητικές μεταδόσεις αποτελούν πάντα το «πετράδι στο στέμμα» κάθε συνδρομητικής τηλεοπτικής πλατφόρμας, και στην ελληνική αγορά η «κούρσα» είναι για ακόμη μια χρονιά σκληρή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο γαλλικός οίκος μόδας Givenchy δημιούργησε ένα νέο site ενόψει του λανσαρίσματος της νέας σειράς ρούχων που υπογράφει η νέα καλλιτεχνική director Clare Waight Keller.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Patou Nuytemans, η chief digital officer της Ogilvy EMEA, αναλαμβάνει καθήκοντα chief executive στη Memac Ogilcy της Μέσης Ανατολής, αντικαθιστώντας τον founder Edmond Moutran.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρκετούς μήνες μετά την αποχώρησή τους από τη Grey London, οι Natalie Graeme, Lucy Jameson και Nils Leonard λανσάρουν το πολυαναμενόμενο νέο σχήμα, με τίτλο Uncommon Creative Studio.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έτοιμος να υπογράψει 10ετή επέκταση με την Jordan Brand είναι ο Ράσελ Ουέστμπρουκ και να γίνει ο πιο ακριβοπληρωμένος αθλητής της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι Golden State Warriors κατέληξαν σε συμφωνία με την εταιρία ηλεκτρονικού εμπορίου Rakuten για τα επόμενα τρία χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την αντιπροσώπευση του θεσμού Voted Product of the Year αναλαμβάνει για την ελληνική αγορά η Direction με την πρώτη διοργάνωση να ξεκινά άμεσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Kelly Parker της OMD προήχθη σε managing director global accounts για την περιφέρεια ΕΜΕΑ, με βασικό της καθήκον την καθοδήγηση του λογαριασμού της PepsiCo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory