Yuboto: Συνεργασία με ParkAround
H ParkAround επέλεξε την Yuboto για την αποστολή των γραπτών μηνυμάτων στάθμευσης των πελατών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ParkAround επέλεξε την Yuboto για την αποστολή των γραπτών μηνυμάτων στάθμευσης των πελατών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρόγευση από την Τελετή Απονομής των Ermis Awards 2015, που θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της Τρίτης 8 Μαρτίου, πήραν όσοι βρέθηκαν μια ημέρα νωρίτερα στον Ελληνικό Κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εν λόγω συνεργασία μπορεί να να συνεισφέρει ουσιαστικά στη διεθνοποίηση και την ανάπτυξη των δυναμικών ελληνικών επιχερίησεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒελτίωση και στην αξία των λογαριασμών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛάνσαρε την πρωτοβουλία NextTECHow στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο νέους πελάτες πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιό της η Yalos Branding Intelligenece, την Atom Dynamic και το Nomis Foundation.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McArthurGlen προχωρά σε συνεργασία με τη Universal Music, στο πλαίσιο προώθησης μιας νέας διεθνούς διαφημιστικής καμπάνιας πολλών εκατομμυρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕταιρείες του Publicis βοηθούν τη Marcel για το λανσάρισμα νέας καμπάνιας της μάρκας γυαλιών ηλίου της Luxottica.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Marketing (E.E.Φα.Μ.) ανακοίνωσε τη σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου και της Ελεγκτικής Επιτροπής για τα έτη 2016 - 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH 26η αγωνιστική παίρνει φωτιά με το ελληνικό el clasico μεταξύ Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού την Κυριακή 13 Μαρτίου, ζωντανά και αποκλειστικά από το Novasports 1 & Novasports 1HD!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ikea προχωρά αναθεώρηση του, ύψους 400 εκατομμυρίων ευρώ, παγκόσμιου media buying λογαριασμού της, με πέντε ομίλους να συμμετέχουν στο ανάλογο spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ European Interactive Digital Advertising Alliance ανακοίνωσε την εφαρμογή του προγράμματος διαφημιστικής αυτορρύθμισης και στο mobile πεδίο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory