
Coty: Ψάχνει εταιρεία για τα social media της Rimmel
Η Coty βρίσκεται σε διαδικασία αναζήτησης εταιρείας για τον χειρισμό social media δραστηριότητας για τη μάρκα Rimmel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Coty βρίσκεται σε διαδικασία αναζήτησης εταιρείας για τον χειρισμό social media δραστηριότητας για τη μάρκα Rimmel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ WPP αποφάσισε να ενσωματώσει την Possible μέσα στη Wunderman, καθώς επιδιώκει να "ανταποκριθεί καλύτερα στις απαιτήσεις των παγκόσμιων marketers τόσο σήμερα όσο και στο μέλλον".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nespresso με βασική της δέσμευση τη διατηρησιμότητα, παρουσιάζει στο κοινό τη δεύτερη ζωή μίας κάψουλας καφέ και μας καλεί να την ανακυκλώσουμε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Apple δουλεύει πάνω στη βελτίωση του οικονομικού συστήματος συνεργασίας με τους publishers, οι οποίοι στέλνουν μεν άρθρα και content προς δημοσίευση στο News app, ωστόσο οι επιστροφές που λαμβάνουν, είναι πολύ μικρές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Electrolux κατέληξε στην πρόσληψη της Anomaly για τον χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού, καθώς επιδιώκει να δώσει περισσότερο τοπικό χαρακτήρα στο ευρωπαϊκό της marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ CEO του Publicis Groupe μίλησε για την απόφασή του να αποσύρει την όμιλο από τις δημιουργικές βραβεύσεις για ένα έτος, για χάρη της Marcel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρώην marketing director Ηνωμένου Βασιλείου στην ΑΒ InBev, Nick Robinson εντάχθηκε στην Kerry Foods, αναλαμβάνοντας καθήκοντα chief marketing officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Thomas Cook προχώρησε στην πρόσληψη του Chris Chalmers, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα marketing και e-commerce director της ταξιδιωτικής εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Siemens θα γίνει επίσημος "Performance Partner" των ομάδων ποδοσφαίρου και μπάσκετ της FC Bayern Μονάχου στην αρχή της νέας αθλητικής περιόδου. Η συνεργασία ξεκίνησε την 1η Ιουλίου 2017 και θα συνεχιστεί μέχρι τις 30 Ιουνίου 2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε ο 9ος Εθνικός Διαγωνισμός World Robot Olympiad από τον WRO Hellas με στρατηγικό συνεργάτη την COSMOTE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε περισσότερα υποψήφια σχολεία από κάθε άλλη φορά, πραγματοποιείται για 6η συνεχή χρονιά το πρόγραμμα της Coca-Cola Τρία Έψιλον «Το Σχολείο που θέλεις»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίστηκε και φέτος σε Ελλάδα και χώρες των Βαλκανίων η μακροχρόνια συνεργασία της ΜΙLK Branding Professionals με τα παγωτά BOSS και Nirvana.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory