Nova: Σταθερά δίπλα στον ερασιτεχνικό αθλητισμό
Εκκίνηση για τη νέα σεζόν για τη «Novasports Running Team», η οποία έλαβε μέρος στον αγώνα δρόμου «11ος ΓΥΡΟΣ ΛΙΜΝΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εκκίνηση για τη νέα σεζόν για τη «Novasports Running Team», η οποία έλαβε μέρος στον αγώνα δρόμου «11ος ΓΥΡΟΣ ΛΙΜΝΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος Publicis παρουσίασε μια νέα περιφερειακή δομή, η οποία θα προσφέρει στους executives την ευθύνη για όλους τους επιμέρους κλάδους, με τον Steve King να αναλαμβάνει το Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Uber κατέθεσε αγωγή εναντίον της Fetch Media στον San Francisco, υποστηρίζοντας μια σειρά από κατηγορίες, όπως την αθέτηση συμβολαίου, την απάτη και την αμέλεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην κορυφή του New Business Barometer H1 2017, που παρουσίασε η COMvergence, βρίσκεται η MediaCom, μεταξύ των υπολοίπων media εταιρειών σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Omnicom Media Group προχώρησε στην εξαγορά της ανεξάρτητης SEO και content marketing εταιρείας Verve Search, αντί ποσού που δεν έγινε γνωστό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το CRM τμήμα του Omnicom, Omnicom Precision Marketing Group, ανέθεσε στους Doug Worple και Mike Dodds καθήκοντα chief executive και global president για την Proximity Worldwide.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ΟΠΑΠ και η ΚΑΕ Παναθηναϊκός Superfoods παρουσίασαν, τη Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017, τη χορηγική τους συνεργασία για την αγωνιστική περίοδο 2017-2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρώτο βραβείο κέρδισε η Ελλάδα για το βίντεο του ΕΟΤ «Greece- Α 365-DayDestination» που ψηφίστηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού ως το «καλύτερο βίντεο στην Ευρώπη» για το 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Naomi Campbell είναι η πρωταγωνίστρια στη νέα καμπάνια της H&M για τη σειρά φθινόπωρο/χειμώνας 2017, με το supermodel να κινείται και να τραγουδάει karaoke στους δρόμους του Τόκυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πέντε brand consultancies και design εταιρείες που ανήκουν στον WPP, πρόκειται να συνδυαστούν μεταξύ τους κάτω από ένα κοινό brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εμπνευσμένη από την ομορφιά και την απλότητα της Σαντορίνης, η διακριτική πολυτέλεια του ξενοδοχείου Grace Santorini κατάφερε να μονοπωλήσει και φέτος το ενδιαφέρον του διεθνούς ταξιδιωτικού τύπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Heineken παρουσιάζει την "αγωνία και το δράμα του ποδοσφαίρου", σε μια σειρά από σποτς, στο πλαίσιο της νέας της καμπάνιας για τη χορηγία του UEFA Champions League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory