Νέο πρόσωπο της Luis Vuitton το Bond girl
Το κορίτσι του Μποντ, η Γαλλίδα ηθοποιός Λεά Ελέν Σεϊντού Φορνιέ ντε Κλοσόν είναι το νέο πρόσωπο της Louis Vuitton
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κορίτσι του Μποντ, η Γαλλίδα ηθοποιός Λεά Ελέν Σεϊντού Φορνιέ ντε Κλοσόν είναι το νέο πρόσωπο της Louis Vuitton
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕγκρίθηκαν από την Οικονομική Επιτροπή περί τα 348.000 ευρώ για την προβολή της Περιφέρειας το 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη δημιουργική της συνεργάτιδα αναζητά η Premier League, η οποία προχωρά σε σημαντική αναθεώρηση της brand εικόνας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Starcom Mediavest κατέληξε στην επιλογή του T. Namruti, προκειμένου να καλύψει τη θέση του senior vice president στο τμήμα precision marketing strategy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο προερχόμενο από τη Weber Shandwick στέλεχος αναλαμβάνει τη διεύθυνση των Εταιρικών Σχέσεων της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογράφουν οι McCann και Alison Brod PR και θα λανσαριστεί στη διάρκεια της τελετής απονομής των Golden Globes.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lighthouse ξεκίνησε συνεργασία με τα καταστήματα GATSOULIS, προχωρώντας στην υλοποίησης του e-shop της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ιστορική διαδρομή μέσα από χώρες που αναφέρονται στη Βίβλο και μια αναζήτηση ανάμεσα σε κρασιά σπάνια, ετοιμάζουν οι Gastronomads.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο εναλλακτικό συγκρότημα Δραμαμίνη με το τραγούδι «Ο Κομήτης του Χάλεϋ» ψήφισε το κοινό ως νέο Jumping Fish Artist στον τελευταίο διαγωνισμό για το 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταγωνιστής σε τηλεοπτικά σποτς της αλυσίδας εστιατορίων ήταν σαν παιδί μαζί με τον πατέρα του ο σημερινός MVP του NBA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠληροφορίες θέλουν το ταχύτερα αναπτυσσόμενο διεθνές δίκτυο αυτή τη στιγμή στο χώρο της επικοινωνίας να δείχνει έντονο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Marketing Greece υποδέχεται την Ισπανίδα ηθοποιό Carolina Bang και την ισπανική έκδοση του lifestyle περιοδικού InStyle.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory