
RB: Στη Havas Creative τα Air Wick και Clearasil
Η Reckitt Benckiser προχώρησε στην πρόσληψη της Havas Creative Group για τον χειρισμό του δημιουργικού λογαριασμού των brands Air Wick και Clearasil
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Reckitt Benckiser προχώρησε στην πρόσληψη της Havas Creative Group για τον χειρισμό του δημιουργικού λογαριασμού των brands Air Wick και Clearasil
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ M/SIX είναι η εταιρεία που κέρδισε το δικαίωμα χειρισμού του, ύψους 100 εκατομμυρίων λιρών, media λογαριασμού της βρετανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Sainsbury.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘετικά ξεκίνησε το 2017 για τη διαφήμιση και το marketing στην Ευρώπη, σε ότι αφορά τα επίπεδα επιχειρηματικής εμπιστοσύνης. Ουραγός η Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αλυσίδα καταστημάτων καφέ Costa, η οποία ανήκει στη Whitbread, ξεκινά αναζήτηση νέας εταιρείας για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mattel προχώρησε στην πρόσληψη μιας ομάδας από το Publicis Groupe, αποτελούμενη από τις εταιρείες Mediavest Spark και DigitasLBi για τον χειρισμό του media λογαριασμού της στις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕυρωπαϊκή Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Ευρωπαϊκό Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης 112!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜόλις το 8% των marketers χρησιμοποιούν το VR για διαφημιστικούς σκοπούς, σύμφωνα με έρευνες που δημοσιεύτηκαν...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο επίκεντρο των στοχευμένων ενεργειών προβολής η αξιοποίηση των προοπτικών περαιτέρω ανάπτυξης στον τομέα του τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναζήτηση παγκόσμιας διαφημιστικής συνεργάτιδας βρίσκεται το brand ενεργειακού ποτού Powerade, το οποίο ανήκει στην Coca Cola.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυξημένος κατά 1,4% ο τζίρος του ομίλου, αν και παρουσίασε καθαρή ζημιά 527 εκατομμυρίων ευρώ το 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο σημαντικό βήμα της επέκτασης σε αγορές του εξωτερικού έχει δρομολογήσει για φέτος η happiness, με τον επικεφαλής της να μιλάει στο adbusiness τόσο για τα νέα σχέδια όσο και τη μακρά πορεία της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Molson Coors ολοκλήρωσε την αναθεώρηση των media συνεργασιών της, επιλέγοντας μια "ομπρέλα" εταιρειών του Publicis Groupe για τον χειρισμό του μεγαλύτερου μέρους του μπάτζετ στις ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory