Παρουσιάστηκε το 2ο Συνέδριο Marketing και Branding Τόπου
Στη Λάρισα πραγματοποιείται την ερχόμενη Παρασκευή 31 Μαρτίου και το Σαββατοκύριακο 1η και 2 Απριλίου, το 2ο Συνέδριο Marketing και Branding Τόπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Λάρισα πραγματοποιείται την ερχόμενη Παρασκευή 31 Μαρτίου και το Σαββατοκύριακο 1η και 2 Απριλίου, το 2ο Συνέδριο Marketing και Branding Τόπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα brand με πορεία 30 ετών στην αγορά, που κατορθώνει να προσεγγίζει πάντα επιτυχημένα τους νέους. Η στρατηγική των τελευταίων τριών ετών και η συνεργασία με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια ολοκληρωμένη καμπάνια προβολής, αναδεικνύει για πρώτη φορά το σύνολο του τουριστικού προϊόντος της περιοχής και τις μοναδικές ομορφιές της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η GroupM συνεργάζεται με μια ανώνυμη third-party εταιρεία μετρήσεων για να διασφαλίσει πως οι video καμπάνιες της στο YouTube δεν θα "τρέξουν" μαζί με αμφίβολο και προσβλητικό περιεχόμενο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέες συνήθειες, νέες επιθυμίες, εξελιγμένες πλατφόρμες και εντελώς διαφορετικά σε σχέση με το παρελθόν δεδομένα σε κάθε επίπεδο, επιβάλλουν την προσέγγιση των νέων με καινούργιους και ξεχωριστούς τρόπους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρόγραμμα της P&G «Μαζί χτίζουμε το μέλλον σου» ανοίγει τις πόρτες του στην μεγαλύτερη ένωση φοιτητών των Ελληνικών Πανεπιστημίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η McDonald's ανακοίνωσε την πρόσληψη του πρώην marketer της Kraft Heinz, Bob Rupczynski, προκειμένου να αναλάβει τον χειρισμό των παγκόσμιων media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Sainsbury's προχωρά σε νέα αναθεώρηση του, ύψους 115 εκατομμυρίων λιρών, media λογαριασμού της, έπειτα από τα παράπονα που εξέφρασε η PHD για τη νίκη της M/SIX.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ομόφωνη απόφαση από το Εκτελεστικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής UNICEF
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τη συμμετοχή 850 παιδιών από 15 αθλητικές ακαδημίες πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 26 Μαρτίου, η έκτη μεγάλη γιορτή του αθλητισμού, στο πλαίσιο του προγράμματος Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ για το 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» με το πασχαλινό bazaar του στο Μετρό Συντάγματος!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη χρονιά που γιορτάζει 25 χρόνια πορείας στην ελληνική αγορά η Initiative Μedia αναδείχθηκε Media Agency of the Year στα Ermis Awards 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory