Η FUNKY BUDDHA στην Act & React
Η Act & React ανέλαβε τη στρατηγική επικοινωνίας και διαφήμισης, καθώς και την έμμεση προβολή της εταιρείας FUNKY BUDDHA στην Ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Act & React ανέλαβε τη στρατηγική επικοινωνίας και διαφήμισης, καθώς και την έμμεση προβολή της εταιρείας FUNKY BUDDHA στην Ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα σειρά κάνει πρεμιέρα την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου στις 21:45 αποκλειστικά στο FOX Life, ενώ όλα τα επεισόδια θα είναι επίσης διαθέσιμα on demand μέσω FOX Play.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ GoDaddy, η αμερικάνικη εταιρεία διάθεσης domain names, προχώρησε στην επιλογή της TBWA\\Chiat\\Day, για τον χειρισμό των παγκόσμιων δημιουργικών της δραστηριοτήτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΩς την Τετάρτη 11 του μήνα η υποβολή συμμετοχών για τη φετινή διοργάνωση, μετά την τελευταία παράταση που δόθηκε από την Οργανωτική Επιτροπή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο γυναικείο portal www.allyou.gr, ξεκινά μια μεγάλη συνεργασία με τον Σύλλογο ΕΛΠΙΔΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμια brand καμπάνια για την οντότητα του ομίλου HP με τίτλο \"Accelerating Next\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Rob Norman της GroupM έδωσε λεπτομέρειες για το deal, που φέρνει την ανεξάρτητη digital εταιρεία στα \"σπλάχνα\" του μεγάλου ομίλου επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκονται τρεις ταινίες που επικοινωνούν την σήμανση ελληνικών προϊόντων Όλυμπος και φέρουν τη δημιουργική υπογραφή της McVictor & Hamilton.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε προχωρημένες συζητήσεις με τον όμιλο WPP για την εξαγορά της από αυτόν, βρίσκεται μια από τις κορυφαίες ανεξάρτητες digital media-buying του Λονδίνου, η Essence Digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Unit της ΙPG Mediabrands αναλαμβάνει το λογαριασμό διεθνώς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ευρωπαϊκό φεστιβάλ δημιουργικότητας, eurobest, ανακήρυξε τη Mercedes-Benz σαν τον 2015 Advertiser of the Year.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ σχεδιασμός της LG αναγνωρίστηκε επιπλέον με 13 Βραβεία στην κατηγορία του Communication Design.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory