Hilton Αθηνών: Γεύμα για καλό σκοπό
Η ενίσχυση των ευπαθών και αδύναμων κοινωνικών ομάδων βρίσκεται στο επίκεντρο των δράσεων του Hilton Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ενίσχυση των ευπαθών και αδύναμων κοινωνικών ομάδων βρίσκεται στο επίκεντρο των δράσεων του Hilton Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δυναμικά έχει μπει στο 2017 ο derti 98,6 με σημαντική ανανέωση σε εικόνα και περιεχόμενο, θέτοντας τις βάσεις για να εισέλθει σε μια νέα εποχή. Η Μίνα Μάζη, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια του Ομίλου Πολίτη, μας δίνει τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πολύπλευρη προσωπικότητα της Θεσσαλίας ξετυλίγεται μέσα από την καμπάνια “My Perfect Day in Thessaly”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το brand CoverGirl της Coty, επέλεξε τη Droga5 για τον χειρισμό του δημιουργικού του λογαριασμού, έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενισχύει την Accenture Interactive με την προσθήκη της SinnerSchrader AG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Publicis Media επέκτεινε την end-to-end υπηρεσία NextTechNow, η οποία συνδέει πελάτες με τεχνολογικά start-ups, σε Σανγκάη, Σιγκαπούρη, Βαρσοβία και Ντουμπάι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία συνεργασία δύο κορυφαίων ομάδων, της Mercedes-Benz Ελλάς και της ΚΑΕ Παναθηναϊκός Superfoods επισφραγίστηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Eurobank σε συνεργασία με το Corallia συνεχίζουν να προσφέρουν τη δυνατότητα σε φιλόδοξους νέους και νέες να υλοποιήσουν τα καινοτόμα επιχειρηματικά σχέδιά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ηθοποιός Margot Robbie είναι η νέα πρέσβειρα ηλεκτροκίνητου οχήματος της Nissan, ξεκινώντας με το BladeGlider
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσα στο σημερινό ιδιαίτερο οικονομικό και συχνά πολιτικά ασταθές περιβάλλον, η ασφαλιστική αγορά καλείται να επιβιώσει, παράγονταςμάλιστα ζηλευτά αποτελέσματα. Φυσικά, σε αυτό συμβάλλουν και οι επικοινωνιακές τακτικές που εφαρμόζει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Apple αποφάσισε να εξορθολογήσει τις παγκόσμιες marketing προσπάθειές της και για τον σκοπό αυτό, αναδιοργάνωσε την πολύχρονη σχέση που διατηρεί με την TBWA/Media Arts Lab.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τόσο για το buying όσο και για θέματα στρατηγικής...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory