Εκδήλωση για την προώθηση της ΠΡ.Ε.Π.Υ.
Τη Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου, από τον Ομίλο Καλαθοσφαίρισης Ελευσίνας και την Ananas s.a.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου, από τον Ομίλο Καλαθοσφαίρισης Ελευσίνας και την Ananas s.a.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επικεφαλής μεγάλων εμπορικών σημάτων, έχουν προχωρήσει σε δηλώσεις με τις οποίες
αντιτίθενται στην εκτελεστική εντολή του Προέδρου των ΗΠΑ, η οποία απαγορεύει σε ανθρώπους από επτά Μουσουλμανικές χώρες να εισέλθουν στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η Lidl Hellas συνεχίζει και το 2017 να στηρίζει τη δράση «Δεκατιανό στο Σχολείο» των Υπουργείων Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία αληθινή, συναισθηματική καμπάνια της OgilvyOne για τον καφέ που ξυπνά εκείνους που ξεκινούν τον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Dentsu Aegis Network προχώρησε σε multi-brand συμφωνία για την εξαγορά του διαφημιστικού και Media group εταιρειών της Ινδονησίας, Dwi Sapta
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρελθόν από τον όμιλο Havas Creative αναμένεται να αποτελέσει ο global chief creative Andrew Bennett, ο οποίος έκανε γνωστή την πρόθεση της αποχώρησής του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Συνταγματάρχης Sanders έκανε ένα δώρο σε όλους του λάτρεις του τηγανητού κοτόπουλου, που ξετρελαίνει τον κόσμο από το 1939!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σημαντικό μερίδιο στο οικογενειακό τραπέζι και εν γένει στην καθημερινή μας διατροφή καταλαμβάνουν πλέον τα «λειτουργικά τρόφιμα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H νέα καμπάνια για το i-bank Pay της Εθνικής Τράπεζας από την Cream υπόσχεται να μας εντυπωσιάσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η «Βίκος Cola» εξασφάλισε σημαντική προβολή μέσα από τη χορηγία της στο Novachristmas, το Χριστουγεννιάτικο κανάλι της Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τέλος στη συνεργασία με το ESPN έβαλε η Wieden & Kennedy, η οποία αποφάσισε να συμπορευτεί δημιουργικά με το Fox Sports, χωρίς να προηγηθεί επίσημη διαδικασία αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η έξυπνη εφαρμογή Plazz κερδίζει τις εντυπώσεις σε διεθνές επίπεδο και προσδίδει νέα διάσταση στο τουριστικό προϊόν "Sun & Beach".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory