PepsiCo: «ΣΙΤΙΖΟΥΜΕ & Μοιράζουμε χαμόγελα»
Στο εορταστικό κλίμα των ημερών, η εταιρία PepsiCo διοργάνωσε μία τιμητική εκδήλωση για τους εθελοντές της, γιορτάζοντας τη χαρά της προσφοράς
. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο εορταστικό κλίμα των ημερών, η εταιρία PepsiCo διοργάνωσε μία τιμητική εκδήλωση για τους εθελοντές της, γιορτάζοντας τη χαρά της προσφοράς
. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εκθεσιακή παρουσία της ελληνικής συμμετοχής στην "Cosmoprof Bologna 2017"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι άνθρωποι της GSK συνέβαλαν στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των παιδιών που φιλοξενούνται στο κέντρο προσφύγων του Ελαιώνα Αττικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία προσέφερε συνολικά 12.000 προϊόντα και προχώρησε σε μία σημαντική δωρεά προς την Ένωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο λεπταίσθητος Έλληνας συγγραφέας έγραψε ένα βιβλίο για την πόλη των αντιφατικών συναισθημάτων, την Αθήνα αναφέρει πρόσφατο άρθρο της Lifo για τον Γιάννη Ευσταθιάδη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η EasyJet φαίνεται πως προχωρά στην πρόσληψη της MRM Meteorite για τον χειρισμό του πανευρωπαϊκού CRM λογαριασμού της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επισημάνσεις από τον chief executive της Advertising Producers Association του Ηνωμένου Βασιλείου, Steve Davies, στο πλαίσιο της έρευνας που βρίσκεται σε εξέλιξη στις ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσα από τις συνεχόμενες κοινωνικές δράσεις της, η βιομηχανία τροφίμων Μινέρβα ΑΕ στηρίζει ευπαθείς κοινωνικά ομάδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Stoiximan ανακοινώνει την έναρξη της χορηγικής της συνεργασίας με τη Football League, η οποία μετονομάζεται σε “Stoiximan.gr Football League”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε γιορτινό κλίμα ολοκληρώθηκε διαγωνισμός από τη ΓΙΩΤΗΣ, με μία ξεχωριστή εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ρύζι, όσπρια, ζυμαρικά, αλεύρι, γάλα, ζάχαρη, γλυκίσματα είναι ορισμένα από τα τρόφιμα που παρέλαβαν 53 οικογένειες απόρων της Δωδώνης Ιωαννίνων από τη RAINBOW WATERS εν όψει Χριστουγέννων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Fiat Chrysler Automobiles επέλεξε την Goodby Silverstein & Partners σαν τη νέα ηγέτιδα δημιουργική εταιρεία στη μεγαλύτερη μάρκα της, την Chrysler.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory