ΕΟΤ: Δυνατότητα απευθείας ανάθεσης για συμβάσεις προβολής τουρισμού
Τροπολογία στο σχέδιο νόμου για τον «Πτωχευτικό Κώδικα»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τροπολογία στο σχέδιο νόμου για τον «Πτωχευτικό Κώδικα»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η φορέας ανάπτυξης της Costa Navarino, εκδίδει τον πρώτο απολογισμό βιωσιμότητας σύμφωνα με τα πρότυπα του Global Reporting Initiative (GRI) G4, “core” requirements για την περίοδο 1/1-31/12/2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για 3η συνεχόμενη χρονιά, μικροί φίλαθλοι βρέθηκαν στα δημοσιογραφικά θεωρεία των αγώνων ποδοσφαίρου και από φέτος και σε αναμετρήσεις του μπάσκετ και του βόλεϊ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Γλυκά Βήματα Ζωής» από τον σεφ Δημήτρη Σκαρμούτσο και τις εταιρείες KPMG και Gerolymatos International για τα παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για 3η συνεχή χρονιά η ΓΙΩΤΗΣ «ζαχαροπλάθει» για καλό σκοπό, καλύπτοντας τις βασικές ανάγκες διατροφής του Παιδικού Σταθμού του Φιλανθρωπικού Σωματείου «ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ», για το 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Sportingbet ανταποκρίθηκε άμεσα στο κάλεσμα της Ένωσης «Μαζί για το παιδί» για τη συγκέντρωση αγαθών πρώτης ανάγκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η συγκέντρωση δώρων για τα παιδιά της ΚΙΒΩΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ και του ΚΥΑΔΑ ολοκληρώθηκε με την καμπάνια «ΣΚΟΡΑΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ» να ξεπερνά κάθε προσδοκία!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το δεύτερο κατά σειρά Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2015 παρουσίασε ο Όμιλος Quest, στο πλαίσιο του Οράματος για βιώσιμη ανάπτυξη και εξέλιξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θέλει πολύ μια εταιρεία PR για να δημιουργήσει μια είδηση; Ξέρουμε πως όχι. Η Asset Ogilvy Public Relations δεν χρειάζεται να το κάνει γιατί φέτος γιορτάζει τα 25 της χρόνια!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Leo Burnett αναδείχτηκε νικήτρια στο παγκόσμιο δημιουργικό spec του Jim Beam έπειτα από τη σχετική διαγωνιστική διαδικασία που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έπειτα από τους Interpublic, Omnicom και Publicis, ήρθε η σειρά του WPP να κάνει γνωστό πως τρεις από τις θυγατρικές του εταιρείες δέχτηκαν κλητεύσεις από το Department of Justice των Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κατοχυρώθηκαν οι 5 νεοφυείς επιχειρήσεις με κοινωνικό αντίκτυπο που ξεχώρισαν μεταξύ 57 αιτήσεων που υποβλήθηκαν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory