ΟΠΑΠ: Συνεχίζεται για τρίτη χρονιά το πρόγραμμα Ευχοστολίδια
Χιλιάδες χριστουγεννιάτικες ευχές παιδιών της ένωσης «Μαζί για το παιδί» και των «Παιδικών Χωριών SOS» γίνονται πραγματικότητα με τη βοήθεια του ΟΠΑΠ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χιλιάδες χριστουγεννιάτικες ευχές παιδιών της ένωσης «Μαζί για το παιδί» και των «Παιδικών Χωριών SOS» γίνονται πραγματικότητα με τη βοήθεια του ΟΠΑΠ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το σημαντικό έργο δύο φιλανθρωπικών οργανισμών, ΕΛΕΠΑΠ και «Καρδιές για Όλους», στήριξαν με τη συμμετοχή τους στον 34ο Μαραθώνιο της Αθήνας δημοφιλείς Έλληνες με τη Wind Running Team.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος Dentsu μοιάζει αποφασισμένος να αποσύρει αμφιλεγόμενες εντολές στο καταστατικό της λειτουργίας του, οι οποίες σχεδιάστηκαν για να ενισχύσουν τη σκληρή δουλειά από πλευράς προσωπικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Beats by Dre έφτασε σε συμφωνία με ένα cast 23 αθλητών παγκόσμιας αναγνώρισης, προκειμένου να πρωταγωνιστήσουν στη νέα brand καμπάνια με τίτλο "Be heard".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, φέτος τα Χριστούγεννα, μοιραζεται μαζί με τους καταναλωτές τη «Χαρά να προσφέρεις» μέσα από μια νέα διαφημιστική καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την πλήρη ανακαίνιση και τον εξοπλισμό χώρου αναψυχής για 30 παιδιά, ηλικίας 5 ως 15 ετών, που βρίσκονται υπό την φροντίδα του Εθελοντικού Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού «Κιβωτός του Κόσμου», υλοποίησε η Cloudbiz
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Lidl Hellas ανακοίνωσε την ολοκλήρωση του έργου ανάπλασης των εξωτερικών ιατρείων του νοσοκομείου Παίδων Π. & Α. Κυριακού, μέσω της Ανοιχτής Αγκαλιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η επικεφαλής του τμήματος επικοινωνίας της Νovartis Hellas μιλάει στο CSRnews.gr για την φιλοσοφία της εταιρείας όσον αφορά την Εταιρική Υπευθυνότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέγας Χορηγός του 34ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας ήταν ο ΟΠΑΠ, ο οποίος, παράλληλα, είδε τον κόσμο να δείχνει εντυπωσιακή ανταπόκριση στο κάλεσμά του να συμμετάσχει στη δράση και την ειδική εφαρμογή «Κάτι Καλύτερο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η CHI & Partners αποφάσισε να συνεχίσει με τη Sarah Golding σαν τη μοναδική της chief executive, καθώς ο συνεργάτης της, Nick Howarth μετακινείται στην The & Partnership
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην επιλογή του chief executive officer για την περιφέρεια ΕΜΕΑ, Nicolas Bidon, προχώρησε η Xaxis προκειμένου να του αναθέσει ρόλο global president
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΙΚΕΑ καλεί και πάλι τα μικρά μέλη του προγράμματος IKEA Family να συμμετάσχουν στα νέα workshops στα Καταστήματα ΙΚΕΑ Αεροδρόμιο και Κηφισός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory