Τιτάν: Πραγματοποιήθηκε το Βήμα του Μεταπτυχιακού Φοιτητή
Η πρόκληση της μετάβασης των νέων από την εκπαίδευση στην απασχόληση και η στήριξή τους βρίσκεται υψηλά στις προτεραιότητες των δραστηριοτήτων της Εταιρίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πρόκληση της μετάβασης των νέων από την εκπαίδευση στην απασχόληση και η στήριξή τους βρίσκεται υψηλά στις προτεραιότητες των δραστηριοτήτων της Εταιρίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Sander Bosman, Head of Marketing Benelux, Nordics, Central/East and South East Europe της Epson Europe, βρέθηκε πρόσφατα στην Ελλάδα και μίλησε στο adbusiness για τη στρατηγική του brand όσον αφορά την επικοινωνία και το marketing, καθώς και για τα σχέδια στην Ευρώπη και την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H online υπηρεσία grooming από το ΑΧΕ και την OgilvyOne μέσα από την πλατφόρμα του Facebook Messenger.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα πελατοκεντρική δομή από τον όμιλο στις βασικές αγορές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Mondelez προχώρησε σε δυο senior προσλήψεις, με στόχο να διαχωρίσει τις ευθύνες για το e-commerce από τα υπόλοιπα media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σύμφωνο συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Gravity The Newtons υλοποίησε την καμπάνια για την «Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών» για την ΙΚΕΑ Κύπρος του Ομίλου FOURLIS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η PepsiCo ανακοίνωσε ένα φιλόδοξο παγκόσμιο πρόγραμμα βιωσιμότητας που έχει καταρτιστεί για να ενισχύσει την συνεχιζόμενη ανάπτυξη της επιχείρησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ιδού η απορία... Ιδού και η ευκαιρία για όλους! Έτσι φαίνεται πως σκέφτηκε και η Κωτσόβολος και ξεκίνησε το KODE Project, του οποίου η δημιουργική ιδέα και η στρατηγική φέρουν την υπογραφή της MullenLowe Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η 3M έχει ξεκινήσει αναζήτηση νέας δημιουργικής εταιρείας για τουλάχιστον επτά από τα μεγαλύτερα καταναλωτικά της brands, όπως τα Post-It και Scotch.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Omnicom Media Group (OMG) προχώρησε στην επιλογή του Sean Hoban προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα managing director για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επιτυχές ήταν το 8ο Risk Management & Compliance Forum, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου και στο οποίο αναλύθηκε ο σημαντικός ο ρόλος που διαδραματίζουν οι μονάδες διαχείρισης κινδύνων στην αναδιάρθρωση του Τραπεζικού συστήματος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory