Χαμόγελο: Δίπλα στα παιδιά, θύματα βίας
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίπλα σε κάθε παιδί θύμα βίας με στόχο την ολιστική αντιμετώπιση των φαινομένων κάθε μορφής κακοποίησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίπλα σε κάθε παιδί θύμα βίας με στόχο την ολιστική αντιμετώπιση των φαινομένων κάθε μορφής κακοποίησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος Publicis προχωρά σε συγχώνευση των εταιρειών SapientNitro και Razorfish, καθώς αναζητά την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των τεχνολογικών δυνατοτήτων των δυο εταιρειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ», για μια ακόμη φορά, στήριξε τον 34ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας, ο οποίος ολοκληρώθηκε με ρεκόρ συμμετοχών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Barcelona εξασφάλισε μια από τις μεγαλύτερες χορηγίες φανέλας στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο, έπειτα από τη συμφωνία της για τετραετή συνεργασία με τον γιαπωνέζικο retailer Rakuten
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δέκτης κατηγοριών για "μη αποδεκτή" έλλειψη διαφάνειας έχει γίνει η Huawei, η οποία πραγματοποιεί παγκόσμιο spec για το λανσάρισμα ενός νέου smartphone.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πάνω από 110.000 άνθρωποι στην Ελλάδα και 2,5 εκατ. παγκοσμίως έπαιξαν και συνέβαλαν στην έρευνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το MTV προχώρησε στην πρόσληψη της Mediavest|Spark του ομίλου Publicis, προκειμένου να αποτελέσει τη βασική media συνεργάτιδα στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για πρώτη φορά φέτος, ανάμεσα στους χιλιάδες μικρούς και μεγάλους δρομείς του Μαραθώνιου, βρέθηκε για πρώτη χρονιά η AVRA Running Team.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το CSR Hellas/ Global Compact Network Hellas συμμετέχει στο Forum των Ηνωμένων Εθνών για τις Επιχειρήσεις και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Σχολή Επιχειρηματικότητας ολοκλήρωσε, με μεγάλη επιτυχία, το ταξίδι της στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε αναδιοργάνωση των επιχειρήσεών της στη Βόρεια Αμερική προχωρά η GroupM, η οποία δημιουργεί δυο νέους "δομικούς πυλώνες".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην πρόσληψη του Mike Paul, γνωστού και ως "Reputation Doctor", προχώρησε η Publicis Media προκειμένου να ηγηθεί των εταιρικών επικοινωνιών εσωτερικά κι εξωτερικά, σε Ηνωμένες Πολιτείες, Καναδά και Μεξικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory