Ad Networks: Η κατάλληλη λύση
Μέσα σε ένα online περιβάλλον, που γίνεται ολοένα και πιο περίπλοκο, ο ρόλος των ad networks καθίσταται πλέον απαραίτητος για διαφημιζόμενους και publishers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσα σε ένα online περιβάλλον, που γίνεται ολοένα και πιο περίπλοκο, ο ρόλος των ad networks καθίσταται πλέον απαραίτητος για διαφημιζόμενους και publishers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H παρουσίαση του 2ου Marketing Barometer την Δευτέρα 7 Νοεμβρίου από το ΕΙΜ της ΕΕΔΕ και την ΕΛΑΜ, σε συνεργασία με την Direction.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή την 19η Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα ενάντια στην Κακοποίηση των Παιδιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνολικά 644 πινακίδες έχουν αποκατασταθεί σε 3 Δήμους της Αττικής από 160 εθελοντές στο πλαίσιο των Clean Up-Safety Days
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η δημιουργική αναθεώρηση της Vodafone στο Ηνωμένο Βασίλειο, της οποίας ηγείται ο Γλαύκος Περσιάνης, για τον λογαριασμό ύψους 53 εκατομμυρίων λιρών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο με τη στήριξη του CSR Hellas διοργάνωσε το 14ο ετήσιο συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προσφέρει το παραδοσιακό κουλούρι Θεσσαλονίκης, σε περίπου 11.500 μαθητές σε 68 σχολεία στην Αττική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Attica Department Stores στο City Link στηρίζει το έργο ανακαίνισης των δύο παιδιατρικών νοσοκομείων «Η Αγία Σοφία» και «Παναγιώτη και Αγλαΐας Κυριακού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προσφορά τροφίμων σε όλη την Ελλάδα μέσω της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής οργάνωσης ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H WIND Running Team πιστεύει στο Τρέξιμο σαν τρόπο ζωής κι ετοιμάζεται να λάβει μέρος στον Μαραθώνιο της Αθήνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η PHD Worldwide προώθησε τη Hilary Jeffrey στη θέση της executive vice president, κίνηση που την καθιστά άμεση συνεργάτιδα του global chief executive της εταιρείας, Mike Cooper.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οκτώ μήνες μετά την αγωγή κατά του Gustavo Martinez, για ρατσιστικά και σεξιστικά σχόλια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory