Etihad Airways: Καμπάνια με τη N. Kidman
Νέα διαφημιστική ενέργεια με πρωταγωνίστρια τη star του Hollywood, στο πλαίσιο πενταετου΄ς πλάνου για την ανάπτυξη του brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα διαφημιστική ενέργεια με πρωταγωνίστρια τη star του Hollywood, στο πλαίσιο πενταετου΄ς πλάνου για την ανάπτυξη του brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεταφέρει in-house το δημιουργικό η ανταγωνίστρια της ΦΑΓΕ στο εξωτερικό, στην αγορά γιαουρτιού ελληνικού τύπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος WPP προχώρησε στην επιλογή του chief strategy officer Scott Spirit, προκειμένου να αποτελέσει chief digital officer του ψηφιακού του παρατήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποιήθηκαν οι ημιτελικοί του 1ου Πανελληνίου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για μαθητές Δημοτικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙσχυρό σύμμαχο απέκτησε το αγώνισμα που έχει χαρίσει επιτυχίες στην Ελλάδα, τόσο σε επίπεδο εθνικών ομάδων, όσο και σε επίπεδο συλλόγων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο τεύχος Μαρτίου κυκλοφορεί το συλλεκτικό DVD των NIGHTSTALKER \"25th Anniversary Live Show\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜόνο το 18% του συνολικού marketing budget επενδύεται σε online ενέργειες, σύμφωνα με έρευνα των VALUECOM και ELTRUN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα στέλεχος που γνωρίζει καλά τη Young & Rubicam, επέλεξε ο CEO David Sable, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα global chief marketing officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από μια φωτογράφιση μόδας και ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα, το ισπανικό online περιοδικό Vis-á-Vis παρουσιάζει την Αθήνα και την Ελλάδα στις ισπανόφωνες χώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά από δραστηριότητες με τίτλο «Διασκεδάσε το μυαλό σου» στο Athens Science Festival από τον ΟΤΕ TV και το National Geographic Channel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναμετρήσεις που κόβουν την ανάσα περιλαμβάνει το πρόγραμμα των καναλιών Novasports για το Top 16 της Euroleague.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο επίσημο τεύχος του περιοδικού High Life China της British Airways κυκλοφόρησε και η Global Media καλεί τους ενδιαφερόμενους να το ανακαλύψουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory