Το μέλλον του programmatic
Οι διαφημιζόμενοι πειραματίζονται με υβριδικά μοντέλα, αλλά εξακολουθούν να βασίζονται στις εταιρείες, σύμφωνα με όσα αποκάλυψε νέα έρευνα του IAB Europe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι διαφημιζόμενοι πειραματίζονται με υβριδικά μοντέλα, αλλά εξακολουθούν να βασίζονται στις εταιρείες, σύμφωνα με όσα αποκάλυψε νέα έρευνα του IAB Europe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι σημερινοί marketers γύρω από τη διαχείριση του content παρουσιάζουν οι έρευνες των RaptMedia και Demand Metric.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η GroupM προχώρησε στην πρόσληψη του John Montgomery για την ανάληψη καθηκόντων executive vice president του brand safety στη GroupM Global.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια πολύ ενδιαφέρουσα εσπερίδα που πραγματοποιείται για την κάλυψη των εξόδων θεραπείας ενός ανθρώπου της αγοράς, του Θοδωρή Τσεμπερούλη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ανακοίνωση θα δημοσιευτεί μεταξύ Δεκεμβρίου του 2016 και Φεβρουαρίου του 2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρά τις προβλέψεις για πτώση από την κορυφή, η τεχνολογική μάρκα διατηρήθηκε στην κορυφή της λίστας Global 500 της Brand Finance για άλλη μια χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Diageo καλωσορίζει τη δημοσίευση του τελευταίου Producers’ Commitments Report από την Διεθνή Συμμαχία για την Υπεύθυνη Κατανάλωση Αλκοόλ (IARD)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Results International
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H ΑbbVie τολμά να είναι διαφορετική στην επικοινωνία της και η κουλτούρα της αυτή επιβραβεύθηκε πρόσφατα και με μια σειρά διακρίσεων. Οι άνθρωποί της και πιο συγκεκριμένα η Ομάδα της Δερματολογίας, μας εξηγεί τη διαφορετική αυτή φιλοσοφία της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προβληματισμός για τη Βόρεια Αμερική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσα στον στόχο που έχει θέσει για το σύνολο του έτους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εξοπλίστηκε η πρώτη κινητή μονάδα τροφοδοσίας του Οργανισμού το «Χαμόγελο του Παιδιού».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory