Asics: Νέα παγκόσμια καμπάνια
Μια νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια κυκλοφόρησε η Asics, η οποία αποκαλείται \"It\'s a big world. Go run it\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια κυκλοφόρησε η Asics, η οποία αποκαλείται \"It\'s a big world. Go run it\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς διαμορφώνεται η media agency κατάταξη που παρουσίασε η εταιρεία RECMA στην έκθεση DARD.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Marketing Greece στηρίζει το 2ο Greek Deluxe Travel Roadshow που πραγματοποιείται στο Ντουμπάι, για την ανάδειξη και προώθηση του ελληνικού τουρισμού πολυτελείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση με έμπνευση την εκπομπή του National Geographic στο Food Festival του Mediterranean Cosmos.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκινά ο νέος κύκλος του επιτυχημένου προγράμματος του Κέντρου Εξέλιξη στις 9 Μαρτίου υπό την αιγίδα IAB Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι ανέφερε η έκθεση The Gunn Report for Media για το 2014 για την εταιρεία του ομίλου Omnicom κι όχι μόνο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι κορυφαίοι σκόρερ των δύο ομάδων στη φετινή Superleague είναι έτοιμοι να κρίνουν το ντέρμπι της Κυριακής με τα νέα τους adidas F50.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι έδειξε η CMO Survey που παρουσίασαν στις ΗΠΑ το Duke University, η American Marketing Association και η McKinsey & Co.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέα marketing ενέργεια με τηλεοπτικό σποτ, digital εκτέλεση και Promotions, η οποία ποντάρει στη χρήση των social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τη Grey London στο Creative Group της Havas σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ευρώπη ο Chris Hirst.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι τάσεις, οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες που θα παρουασιαστούν στους marketers μέσα στο 2015 κι όχι μόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈκθεση της Brand Finance, στην οποία η μέχρι πρότινος κορυφαία Ferrari, χάνει αρκετές θέσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory