WPP: Εξαγοράζει μέρος της comScore
Ενισχύει τη φίρμα data investment management Kantar κι επενδύει στις cross-media μετρήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνισχύει τη φίρμα data investment management Kantar κι επενδύει στις cross-media μετρήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιτυχημένο το 4ο Συνέδριο του Hellenic CIO Forum, που λειτουργεί στο πλαίσιο του Ελληνικού Ινστιτούτου Πληροφορικής & Επικοινωνιών της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντίστροφη μέτρηση για την 87η Τελετή Απονομής των Βραβείων OSCAR και το προϊόν σας παίζει δίπλα στα καλύτερα μόνο στα κανάλια Novacinema!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ελληνικό el clasico μεταξύ Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού, ζωντανά και αποκλειστικά από το Novasports 1 & Novasports 1HD!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαιρό είχαμε να μιλήσουμε για hashtags. Ας δούμε τα καλύτερα που είδαμε στα timelines μας την εβδομάδα που πέρασε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη που χρησιμοποιεί την τεχνολογία eye-tracking σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ CEO UK Mel Edwards προήχθη στη θέση αυτή αντί του Stephane Faggianelli που θα ψαχτεί για νέο ρόλο μέσα στον WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Galaxy bar του Hilton Αθηνών βάζει λίγο... πιπέρι στις Πέμπτες με μια νέα συνεργασία, με τον ραδιοφωνικό σταθμό Pepper 96.6.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mercedes-Benz Classic παρουσιάζει την ιστορία της στη νέα διαδικτυακή πύλη Mercedes-Benz Public M@RS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολύ σημαντική είναι η επιτυχία που σημειώνει η online σειρά της Lacta με τίτλο “Κάνε το βήμα”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη διαφημιστική πλατφόρμα εντάχθηκε ο όμιλος Publicis και οι διαφημιστικές τεχνολογικές εταιρείες Mediaocean και Merkle.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροαγωγή για τον Michael Magee, στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης των συγκεκριμένων επιχειρήσεων της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory