
Επιτυχής Ολοκλήρωση Συνεδρίου Game Changer in Sports
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο Αθλητικό Συνέδριο Game Changer in Sports από την 24MEDIA σε συνεργασία με την εταιρεία επικοινωνίας Συμεών Τσομώκος ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο Αθλητικό Συνέδριο Game Changer in Sports από την 24MEDIA σε συνεργασία με την εταιρεία επικοινωνίας Συμεών Τσομώκος ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Lanes παρουσιάζει ένα νέο πρωτοποριακό σύστημα αδυνατίσματος, που καταπολεμά την όψη «φλοιού πορτοκαλιού» από την πρώτη κιόλας εβδομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας συνασπισμός από ανεξάρτητες media εταιρείες σε όλο τον κόσμο, ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν ένα νέο διεθνές δίκτυο, που ονομάζεται Local Planet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟριακή αύξηση παρουσίασε στα παγκόσμια έσοδά του ο όμιλος Omnicom, με συνέπεια αυτά να ανέλθουν σε 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια στο πρώτο τρίμηνο του 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 2yolk αποφάσισε να επιστρέψει τα νέα Scandal by Stelios Parliaros στον τόπο της δημιουργίας τους, το εργαστήριο του δημιουργού τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποδομές και εξοπλισμός υγείας από τον Όμιλο για την περίθαλψη 85.000 παιδιών το χρόνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑVintage ενδυμασίες, αυθεντική ποδηλατάδα και εκδηλώσεις που θύμισαν άλλη εποχή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ericsson χρησιμοποιεί τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ ως κριτήριο μέτρησης της επίδρασής της στην κοινωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση στα ενοποιημένα έσοδα, ωστόσο ο όμιλος παραμένει επιφυλακτικός για τα επόμενα τρίμηνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Coca Cola ανακοινώνει μια μεγάλη παγκόσμια αλλαγή στρατηγικής στο κομμάτι της συσκευασίας, στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής "one brand".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόγραμμα για την περαιτέρω εκπαίδευση διακεκριμένων στελεχών επιχειρήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πολύ μεγάλη συμμετοχή ολοκληρώθηκε η περίοδος υποβολής επιχειρηματικών ιδεών για τον 4ο κύκλο του egg της Eurobank
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory