
24MEDIA: Ενίσχυση στο τμήμα marketing
Καθήκοντα Marketing & Communications Manager του Ομίλου 24MEDIA αναλαμβάνει η Ειρήνη Πορτάλιου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα Marketing & Communications Manager του Ομίλου 24MEDIA αναλαμβάνει η Ειρήνη Πορτάλιου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρέλαση αστέρων, λάμψη και εντυπωσιακές εμφανίσεις είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οι συνδρομητές του ΟΤΕ TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα μισά έσοδα του ομίλου για το σύνολο του 2015 αντιστοιχούν, πλέον, στο digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η ανάπτυξη αποτελεσματικών ενεργειών Marketing επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ιταλικός δημιουργός γυαλιών Safilo και η Swatch Ltd υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας για οπτικά της μάρκας Swatch.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέος επικεφαλής για την Neo@Ogilvy, το Performance Marketing Unit της OgilvyOne, αναλαμβάνει ο Θανάσης Παρασκευόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Roisin Sooney από το δίκτυο της DDB, αντικαθιστά τον Anthony Gibson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο θέμα «Data Analytics Innovation - Agile your Customer Insights» απασχόλησε το 5ο ετήσιο συνέδριο του Hellenic CIO Forum του Ελληνικού Ινστιτούτου Πληροφορικής & Επικοινωνιών της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nestle αποφάσισε να ακολουθήσει την πρόθεση της Adidas και να αποσύρει τη χορηγία της από τη Διεθνή Ομοσπονδία Στίβου (IAAF).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον «αέρα» βρίσκεται ήδη η νέα πρωτότυπη διαφημιστική τηλεοπτική καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τις 18 Φεβρουαρίου και κάθε Πέμπτη, οι κορυφαίες σειρές «Grey’s Anatomy», «Scandal» και «How To Get Away With Murder» επιστρέφουν με νέα επεισόδια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ξεκίνημα θα γίνει από το 2017, με την τοποθέτηση εταιρικών logos στο μέρος του αριστερού ώμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory