
Maxus: Νέα τεχνολογική συμβουλευτική υπηρεσία
Η Maxus λάνσαρε μια νέα τεχνολογική συμβουλευτική υπηρεσία, η οποία θα βοηθά τις επιχειρήσεις να πετυχαίνουν την καλύτερη χρήση της τεχνολογίας στις marketing ενέργειές τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Maxus λάνσαρε μια νέα τεχνολογική συμβουλευτική υπηρεσία, η οποία θα βοηθά τις επιχειρήσεις να πετυχαίνουν την καλύτερη χρήση της τεχνολογίας στις marketing ενέργειές τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος, που έχει στην ιδιοκτησία του τα δίκτυα των BBDO και OMD, παρουσίασε κάμψη στα παγκόσμια έσοδά του για το σύνολο του οικονομικού έτους 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέρασαν δυο χρόνια από τότε που το Discover Greece ξεκίνησε το ταξίδι του με συνεπιβάτες, σε κάθε του σταθμό, τον απλό κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο τρίτο Super Bowl event από άποψης τηλεθέασης, ήταν αυτό που πραγματοποιήθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Commonwealth/McCann του ομίλου Interpublic πρόσθεσε περισσότερες αρμοδιότητες σε ότι αφορά τον λογαριασμό της General Motors, αφαιρώντας τες παράλληλα από τη Leo Burnett.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧωρίς χορηγό έπειτα από 23 χρόνια, καθώς επιθυμεί να κινηθεί στα πρότυπα των ΝΒΑ και NFL.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα νέα επεισόδια αλλά και box-sets από όλους τους προηγούμενους κύκλους «The Walking Dead» είναι διαθέσιμα on demand μέσω FOX Play
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη στρατηγική σύμπραξη τους και τη δημιουργία μιας μοναδικής υπηρεσίας για την ξενοδοχειακή αγορά, παγκοσμίως καινοτόμα, ανακοίνωσαν οι κορυφαίες ελληνικές εταιρείες Axia Hospitality και Nelios.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Doritos αποτέλεσε το brand με τις περισσότερες αναφορές στα social media, στη διάρκεια του φετινού Super Bowl, σύμφωνα με έρευνα της Brandwatch.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ IPG Mediabrands ενισχύει τη mobile προσφορά της, με την εξαγορά της βρετανικής molbile συμβουλευτικής και app-developer εταιρείας Mubaloo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αγαπημένη εφημερίδα των Βορείων Προαστίων εδώ και 50 χρόνια, που καλύπτει την επικαιρότητα σε 8 Δήμους, κυκλοφορεί ανανεωμένη από τις 13 Φεβρουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η ανάκτηση της εμπιστοσύνης των πελατών, χωρίς το γνωστό motto Das Auto.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory