
Google: Απενεργοποίησε εκατομμύρια «κακές διαφημίσεις»
Πρόθεση της online search εταιρείας να καθαρίσει το online ad οικοσύστημά της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόθεση της online search εταιρείας να καθαρίσει το online ad οικοσύστημά της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνέπεια των σκανδάλων ντόπινγκ και διαφθοράς, η απόφαση του γερμανικού κολοσσού αθλητικής ένδυσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο κορυφαίο Marketer πρόσθεσε στο δυναμικό της η Gap.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιτυχία πέρα από κάθε προσδοκία σημείωσε η ολοκλήρωση του πρώτου προγράμματος φροντίδας στοματικής υγείας, που πραγματοποίησε η τσίχλα χωρίς ζάχαρη Orbit®.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του γενικού rebranding που πραγματοποιείται σε παγκόσμια κλίμακα για τη νέα οντότητα που προέκυψε πέρσι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά αλλαγών στη διοικητική ομάδα της Starcom Mediavest Group και σε ότι αφορά στη στρατηγική της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Carat προώθησε τη UK executive client officer Fiona Lloyd στη νεοδημιουργηθείσα θέση της network development officer για την Carat Global.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεσβευτές της πόλης θα αναλάβουν την τουριστική της προβολή, μέσα από το νέο portal του Οργανισμού Τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκδήλωση των RETAILBUSINESS AWARDS 2015 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία τη Δευτέρα 25 Ιανουαρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤριετές Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης Τουρισμού από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αθήνα πήρε μια «γεύση της αλήθειας» με την αποκλειστική προβολή του 1ου επεισοδίου του νέου κύκλου «The X-Files».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα δουλέψει σε καμπάνιες για smartphones και home devices της κινέζικης μάρκας τηλεπικοινωνιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory