Στην Μars Hellas η Ειρήνη Χατζηιωακειμίδου
Αναλαμβάνει την θέση της Διευθύντριας Μάρκετινγκ για τις κατηγορίες τροφίμων και προϊόντων στην εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναλαμβάνει την θέση της Διευθύντριας Μάρκετινγκ για τις κατηγορίες τροφίμων και προϊόντων στην εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ επιβράβευσε για πέμπτη φορά την Αριστεία στο Marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κεφάλαια ύψους 250.000 ευρώ άντλησε η Viral Loops από το επενδυτικό σχήμα VentureFriends.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με απόλυτη επιτυχία ολοκλήρωσε τη δεύτερη crowdfunding καμπάνια της η OPUS Integrated Communication για τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η κορύφωση και λήξη του καινοτόμου διαγωνισμού για μαθητές Λυκείου, Young Business Talents 2015-2016, γράφτηκε στον Εθνικό Τελικό της Αθήνας, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Απριλίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα επιβράβευσης που περιλαμβάνει fashion brand της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με τη Sympraxis Team σε ένα ολοήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με τίτλο “Cause Marketing: Where Profit Meets Purpose” στις 21 Απριλίου 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ηχηρό μήνυμα κοινωνικής αλληλεγγύης από τη WIND Running Team για το Δημοτικό Βρεφοκομείο Άγιος Στυλιανός και την Μονάδα Αυτιστικού Ατόμου ΕΛΠΙΔΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα εποχή για τα συμπληρώματα διατροφής Lanes με καινούρια εταιρική ταυτότητα και διαφημιστική καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το διεθνές πρόγραμμα «Shape Your Future» δίνει την ευκαιρία στους νέους να αναδείξουν την αλληλεγγύη μεταξύ ανθρώπων!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η OnLine Data ανανεώνει την εταιρική της ταυτότητα, επανασχεδιάζοντας το λογότυπό της και εγκαινιάζοντας τα νέα της γραφεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία είχε ξεκινήσει τη δοκιμαστική εφαρμογή του πριν από 3 μήνες
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory