Άμεση αντίδραση χορηγών στα νέα για τη Sharapova
Ανακοινώσεις από Nike, Porsche και Tag Heuer για το θέμα ντοπαρίσματος που προέκυψε με τη Ρωσίδα τενίστρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανακοινώσεις από Nike, Porsche και Tag Heuer για το θέμα ντοπαρίσματος που προέκυψε με τη Ρωσίδα τενίστρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εξαγορά πλειοψηφικού μετοχικού μεριδίου της digital εταιρείας, η οποία επικεντρώνεται στον σχεδιασμό \"περίπλοκων, ασφαλών και ισχυρών web εφαρμογών\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι έδειξε σχετική έκθεση της Kenshoo γιατο τέταρτο τρίμηνο του 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H ParkAround επέλεξε την Yuboto για την αποστολή των γραπτών μηνυμάτων στάθμευσης των πελατών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια πρόγευση από την Τελετή Απονομής των Ermis Awards 2015, που θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της Τρίτης 8 Μαρτίου, πήραν όσοι βρέθηκαν μια ημέρα νωρίτερα στον Ελληνικό Κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εν λόγω συνεργασία μπορεί να να συνεισφέρει ουσιαστικά στη διεθνοποίηση και την ανάπτυξη των δυναμικών ελληνικών επιχερίησεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βελτίωση και στην αξία των λογαριασμών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λάνσαρε την πρωτοβουλία NextTECHow στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δυο νέους πελάτες πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιό της η Yalos Branding Intelligenece, την Atom Dynamic και το Nomis Foundation.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η McArthurGlen προχωρά σε συνεργασία με τη Universal Music, στο πλαίσιο προώθησης μιας νέας διεθνούς διαφημιστικής καμπάνιας πολλών εκατομμυρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εταιρείες του Publicis βοηθούν τη Marcel για το λανσάρισμα νέας καμπάνιας της μάρκας γυαλιών ηλίου της Luxottica.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Marketing (E.E.Φα.Μ.) ανακοίνωσε τη σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου και της Ελεγκτικής Επιτροπής για τα έτη 2016 - 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory