Η τελετή των BAFTA στον ΟΤΕ TV
Παρέλαση αστέρων, λάμψη και εντυπωσιακές εμφανίσεις είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οι συνδρομητές του ΟΤΕ TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρέλαση αστέρων, λάμψη και εντυπωσιακές εμφανίσεις είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οι συνδρομητές του ΟΤΕ TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα μισά έσοδα του ομίλου για το σύνολο του 2015 αντιστοιχούν, πλέον, στο digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος η ανάπτυξη αποτελεσματικών ενεργειών Marketing επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ιταλικός δημιουργός γυαλιών Safilo και η Swatch Ltd υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας για οπτικά της μάρκας Swatch.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέος επικεφαλής για την Neo@Ogilvy, το Performance Marketing Unit της OgilvyOne, αναλαμβάνει ο Θανάσης Παρασκευόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Roisin Sooney από το δίκτυο της DDB, αντικαθιστά τον Anthony Gibson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το θέμα «Data Analytics Innovation - Agile your Customer Insights» απασχόλησε το 5ο ετήσιο συνέδριο του Hellenic CIO Forum του Ελληνικού Ινστιτούτου Πληροφορικής & Επικοινωνιών της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Nestle αποφάσισε να ακολουθήσει την πρόθεση της Adidas και να αποσύρει τη χορηγία της από τη Διεθνή Ομοσπονδία Στίβου (IAAF).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον «αέρα» βρίσκεται ήδη η νέα πρωτότυπη διαφημιστική τηλεοπτική καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από τις 18 Φεβρουαρίου και κάθε Πέμπτη, οι κορυφαίες σειρές «Grey’s Anatomy», «Scandal» και «How To Get Away With Murder» επιστρέφουν με νέα επεισόδια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ξεκίνημα θα γίνει από το 2017, με την τοποθέτηση εταιρικών logos στο μέρος του αριστερού ώμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Maxus λάνσαρε μια νέα τεχνολογική συμβουλευτική υπηρεσία, η οποία θα βοηθά τις επιχειρήσεις να πετυχαίνουν την καλύτερη χρήση της τεχνολογίας στις marketing ενέργειές τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory