
Νέα καμπάνια από τη Longchamp
Κεντρικό πρόσωπο για τρίτη συνεχή χρονιά η Alexa Chung, ενώ το νέο film θα αποκαλυφθεί στα social media στις 9 Φεβρουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚεντρικό πρόσωπο για τρίτη συνεχή χρονιά η Alexa Chung, ενώ το νέο film θα αποκαλυφθεί στα social media στις 9 Φεβρουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα εκπομπή «EAT: The Story of Food» κάνει πρεμιέρα στις 5 Ιανουαρίου και παρουσιάζει την ιστορία, την επιστήμη και την κουλτούρα πίσω από τη βασική ανθρώπινη ανάγκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμός από τον OTE TV και το Disney Junior μόνο για τους συνδρομητές του ΟΤΕ TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι έδειξε η μελέτη της SocialBakers για τη σχέση των brands με τις δυο δημοφιλείς social πλατφόρμες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜικροί φίλαθλοι με νοητικά προβλήματα βρέθηκαν στα δημοσιογραφικά θεωρεία όλων των αγώνων, στο πλαίσιο ενέργειας της Forthnet και των καναλιών Novasports.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Jameson Irish Whiskey καλεί τους fans να βγάλουν το σκηνοθέτη που κρύβουν μέσα τους και να ζήσουν από κοντά μια σημαντική κινηματογραφική εμπειρία!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε την Digital στρατηγική του εμπορικού κέντρου στην Σόφια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε εξέλιξη βρίσκεται ο Διεθνής Διαγωνισμός Βιομηχανικού Σχεδίου Επίπλων Γραφείου & Σπιτιού» που ίδρυσε και διοργανώνει ο ΔΡΟΜΕΑΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε έναν κόσμο διασκεδαστικό και με καθημερινές ανακαλύψεις για γονείς και παιδιά καλωσόρισε η Kinder το κοινό της στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ γνωστή ηθοποιός πρωταγωνιστεί στη νέα διαφημιστική καμπάνια του Jim Beam “Make History.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμια ανάθεση έπειτα από spec, στο οποίο συμμετείχαν επίσης η Bartle Bogle Hegarty, BBDO, Ogilvy & Mather και Wieden + Kennedy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαραμονή Χριστουγέννων με τον Μάικλ Μπουμπλέ στον ΟΤΕ TV, που προσφέρει και πλούσιο αθλητικό θέαμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory