
Και το Conde Nast Traveller για την Αθήνα
Τα hot spots της νέας γενιάς δίνουν και πάλι «πνοή» στην ελληνική πρωτεύουσα, σύμφωνα με τη νέα έκδοση του Conde Nast Traveller.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα hot spots της νέας γενιάς δίνουν και πάλι «πνοή» στην ελληνική πρωτεύουσα, σύμφωνα με τη νέα έκδοση του Conde Nast Traveller.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχει τίτλο «Ψηφιακό μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα» και το λανσάρει το ΚΕΚ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον OTE TV ο αγώνας της Ελλάδας με τη Ρουμανία στο «Γ. Καραϊσκάκης» για την προκριματική φάση του Euro 2016. Ποιά άλλα προγράμματα ξεχωρίζουν την εβδομάδα 4-10 Σεπτεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο premium δίκτυο διαφήμισης για κινητές συσκευές, Warply Ad Network, εντάχθηκαν η DPG Media και ο ΔΟΛ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πολυεθνικός όμιλος της Ινδίας προχώρησε στην πρόσληψη της JWT για τον χειρισμό του, ύψους 60 εκατομμυρίων λιρών, παγκόσμιου corporate branding λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο γνωστό brand παγωτού παρουσίασε πρόσφατα τον διαγωνισμό ο οποίος φέρει τον τίτλο \'Join Our Core\' για το 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερες από 50 live αθλητικές μεταδόσεις την εβδομάδα και πάνω από 500 κινηματογραφικές πρεμιέρες θα απολαμβάνουν και αυτή τη σεζόν οι συνδρομητές του OTE TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα, εξελιγμένη κονσόλα της Microsoft προσφέρει μια νέα εποχή ψυχαγωγίας, όπου τα παιχνίδια γίνονται πιο ρεαλιστικά από ποτέ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ media investment φίρμα του ομίλου WPP, Group M, αποφάσισε να προωθήσει τον global chief financial officer Colin Barlow στη θέση του global chief operating officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυξημένα έσοδα στο πρώτο μισό του έτους, με το δεύτερο τρίμηνο να αποτελεί οδηγό προς αυτή την κατεύθυνση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκπαιδευτική Ακαδημία του Κέντρου Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς, αναφορικά με την εξειδίκευση στο Digital Marketing και το e-Commerce.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιοργάνωση με ελληνική συμμετοχή από τις 18 Σεπτεμβρίου και για τέσσερις ημέρες, στην Ισπανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory