
Ασπρόμαυρα διαφημιστικά φιλμ από τη Gap
Η συνεργασία με τον γνωστό σκηνοθέτη David Fincher έβαλε τέλος στη χρήση έντονων χρωμάτων, στο πλαίσιο της καμπάνιας Dress Normal.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία με τον γνωστό σκηνοθέτη David Fincher έβαλε τέλος στη χρήση έντονων χρωμάτων, στο πλαίσιο της καμπάνιας Dress Normal.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την υπογραφή της Wieden + Kennedy η νέα τηλεοπτική καμπάνια που φέρει τον τίτλο «The Baddest».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈναν online κόμβο μάθησης για τις διαφημιστικές εταιρείες, λάνσαρε το Twitter, προκειμένου να τις βοηθήσει να βελτιώσουν τις marketing ενέργειές τους στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Twitter προωθεί τη διαφημιστική του προσφορά σε 12 επιπλέον αγορές στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπικονωνεί την καινούρια της πρόταση για τους business ταξιδιώτες και παρουσιάζει νέο strapline.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα collection τετραδίων της εταιρείας The Writing Fields που κατασκευάζονται με την επαναστατική μέθοδο βιβλιοδεσίας Flexbook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική διάκριση πέτυχε η LG για το πρωτοποριακό περιβάλλον χρήσης στα 2014 Red Dot Awards, λαμβάνοντας συνολικά εννέα βραβεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑρκετά ήταν τα βραβεία Emmy που απέσπασαν ταινίες και σειρές οι οποίες προβάλλονται στη Nova, μέσα από τα Novacinema, FOX και FOX Life.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μεγαλύτερη διοργάνωση του παγκοσμίου μπάσκετ, το Παγκόσμιο Κύπελλο, έρχεται ζωντανά και αποκλειστικά σε υψηλή ευκρίνεια στον ΟΤΕ TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικές διακρίσεις για τη σειρά στη διάρκεια των 66ων Primetime Emmy Awards που απονεμήθηκαν στο Λος Άντζελες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα για Μουντομπάσκετ, Κύπελλο Ελλάδας και Καμπιονάτο περιλαμβάνει το πρόγραμμα του ΟΤΕ TV στο τέλος Αυγούστου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈσοδα και κέρδη που επηρεάστηκαν από την ισχύ του βρετανικού νομίσματος, παρουσίασε ο όμιλος επικοινωνίας το πρώτο μισό του έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory