
Ι.Ο.ΑΣ.: Νέα εκστρατεία ενημέρωσης
Συμβουλές οδικής ασφάλειας για τις καλοκαιρινές εξορμήσεις από το Ινστιτούτο, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμβουλές οδικής ασφάλειας για τις καλοκαιρινές εξορμήσεις από το Ινστιτούτο, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μούσα της καμπάνιας Φθινόπωρο/Χειμώνας 2014/15 ενσαρκώνει την πολυδιάστατη γυναίκα της Swarovski.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους λάτρεις του ελληνικού καλοκαιριού προ(σ)καλεί η Marketing Greece, να συμμετάσχουν στη νέα καμπάνια «Καλοκαίρι Είναι...» που «τρέχει» στο διαδίκτυο και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπεσαν στα 260 εκατομμύρια ευρώ από τα αντίστοιχα περσινά 313 για το πρώτο μισό του έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα προωθητική ενέργεια από τη FIX Royale για να «απελευθερώσετε την απόλαυση» με τον σωστό τρόπο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ JWT υπογράφει την πρώτη marketing ενέργεια της φινλανδικής εταιρείας κινητών τηλεφώνων υπό την ομπρέλα της Microsoft.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποχωρεί ο chief marketing officer Ben Ho, με αφορμή την αποτυχία της περσινής καμπάνιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΟΤΕ και η COSMOTE συνέχισαν το Πρόγραμμα «Πρόσβαση στον Ψηφιακό Κόσμο» για άτομα άνω των 50.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Anheuser-Busch InBev είναι έτοιμη να προσθέσει στο ρόστερ εταιρειών της την 360i του ομίλου Dentsu, προκειμένου να υποστηρίξει την ψηφιακή της στρατηγική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Forbes Media ανακοίνωσε πως έφτασε σε συμφωνία με όμιλο διεθνών επενδυτών για την πώληση της πλειοψηφίας του μετοχικού της κεφαλαίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση εσόδων που έφτασε στο 124% για το β\' τρίμηνο, χάρη κυρίως στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος να ενισχύσει την παρουσία της στο ποδόσφαιρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory