
Ώρα για γέλιο με 4 σειρές στη Nova!
Πρεμιέρα αποκλειστικά στα κανάλια FOX και FOX Life, για τέσσερις κωμικές σειρές μέσα στον Αύγουστο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα αποκλειστικά στα κανάλια FOX και FOX Life, για τέσσερις κωμικές σειρές μέσα στον Αύγουστο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε MediaCom (WPP) και Goodby, Silverstein and Partners (Omnicom) η υποστήριξη των παγκόσμιων media και creative επιχειρήσεών του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία χυμών και αναψυκτικών συμπληρώνει 90 χρόνια ζωής και γιορτάζει με μια social εφαρμογή που μας ταξιδεύει στο χρόνο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο AVENUE μετατράπηκε σε «μουσικό προορισμό» αποχαιρετώντας τον Ιούλιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ τρεις φορές CrossFit® Games Πρωταθλητής υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο με τη Reebok.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ97% επιτυχία στις πανελλήνιες και 100% επιτυχία στο International Baccalaureate.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο LinkedIn προχώρησε στην εξαγορά της business-to-business digital διαφημιστικής εταιρείας Bizo αντί 175 εκατομμυρίων δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δίκτυο της COSMOTE εδραιώνει την τεχνολογική του υπεροχή και επιβραβεύει τους πελάτες του κι αυτό το καλοκαίρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλα τα επεισόδια του 4ου κύκλου το Σαββατοκύριακο 2 και 3 Αυγούστου, πριν την πρεμιέρα του πέμπτου κύκλου στις 9 Σεπτεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ενέργεια WHAT’S UP Beaches της OgilvyOne δίνει 200 δωρεάν ξαπλώστρες κάθε εβδομάδα με τον πιο πρωτότυπο τρόπο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας νέος video-οδηγός με μικρής διάρκειας και υψηλής ποιότητας videos στα αγγλικά, προσφέρει στον χρήστη όλα όσα θέλει να ξέρει για τη Σαντορίνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘέμα στο International Traveller της Αυστραλίας έγινε η ελληνική πρωτεύουσα και η κληρονομιά της, σε συνέχεια προηγούμενων αφιερωμάτων σε μεγάλα Μέσα Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory