
IPG Mediabrands: Επέκταση συμφωνίας με Google
Περιλαμβάνει το YouTube, το Google Display Network και το Mobile Network της Google.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠεριλαμβάνει το YouTube, το Google Display Network και το Mobile Network της Google.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα ενέργεια από τη μπίρα FIX Hellas στη σελίδα της στο Facebook, δίνει την ευκαιρία στους χρήστες να... «ΦΙΞομολογηθούν»!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι σημαίνει για τον ίδιο και τους Cavaliers, η απόφασή του να επιστρέψει στο Cleveland έπειτα από τέσσερα χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤίτλοι τέλους σε δύο ώρες από τη στιγμή που γράφτηκαν αυτές οι γραμμές για το πιο θεαματικό από ποδοσφαιρική άποψη Μουντιάλ που είδαμε ποτέ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον Αύγουστο με ταινίες από Δανία, Ελλάδα, Γαλλία, ΗΠΑ και Ισπανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σειρά από workshops άρχισε να πραγματοποιεί το ΕΙΜ της ΕΕΔΕ δωρεάν για τα μέλη του, πάνω σε επίκαιρα θέματα που απασχολούν τα στελέχη του χώρου στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα ο διαγωνισμός της Sensodyne στο Facebook «Από Στόμα σε Στόμα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο βιβλίο των Cameron Diaz και Sandra Bark για το σώμα, με τίτλο The Body Book, κυκλοφορούν στην Ελλάδα οι Αττικές Εκδόσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Lufthansa είναι ο Μεγάλος Χορηγός του Διαγωνισμού “Champions League Nights” του Novasports.gr, που ολοκλήρώθηκε επιτυχώς για 2η συνεχή χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mars Incorporated ανακοίνωσε την κατάκτηση 11 βραβείων στο ετήσιο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία νέα εμπορική συνεργασία με κοινό όφελος για τους πελάτες τους ξεκίνησαν η Forthnet & Nova με την Anytime της INTERAMERICAN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε εντυπωσιακές παρουσίες διοργανώνεται και φέτος ο Παγκόσμιος Διαγωνισμός ομορφιάς & Τουρισμού Miss ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory