
OgilvyOne: Ενέργεια για τη Hellmann\'s
Η Hellmann\'s και η OgilvyOne δημιουργούν μια ξεχωριστή σειρά από αξεσουάρ, συνδυάζοντας ποδόσφαιρο και burger.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Hellmann\'s και η OgilvyOne δημιουργούν μια ξεχωριστή σειρά από αξεσουάρ, συνδυάζοντας ποδόσφαιρο και burger.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποιήθηκε από τη Global Sustain η παρουσίαση της έβδομης έκδοσης της σειράς Yearbook με τίτλο «Beyond Borders».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Chevrolet προβάλει τη χορηγική της συνεργασία με τη Manchester United, μέσω του λανσαρίσματος παγκόσμιας καμπάνιας, η οποία θέτει το ερώτημα στους fans: «What Do You #PlayFor?».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌταν ο Αντώνης Ρέμος τραγουδούσε και έκανε επιτυχία το «Μα Δε Γίνεται» κανένας δε θα μπορούσε να σκεφτεί… κι όμως Γίνεται, χάρη στη Heineken!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην είσοδό της στην αγορά του programmatic trading ανακοίνωσε η 24MEDIA, στο πλαίσιο των διεθνών τάσεων που αναδεικνύουν αυτή τη νέα πρακτική ως βασικό μοχλό ανάπτυξης της ψηφιακής διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Bonjour Design υπογράφει τη νέα οπτική ταυτότητα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και ο Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ, Βλάσης Σταθακόπουλος μιλά για την ανάγκη της αλλαγής αυτής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον τουρισμό το «κλειδί» της ανάκαμψης για την Ελλάδα, σύμφωνα με το έγκριτο μέσο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚλείσε θέση στο κορυφαίο διεθνές φιλικό τουρνουά ποδοσφαίρου και δώσε στο προϊόν σου την ευκαιρία να διακριθεί!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια για το νέο, υπερσύγχρονο δίκτυο κινητής, σταθερής & Internet της WIND.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροβολή ταινιών για τα γενέθλια των Τομ Κρουζ (12/7) και Τομ Χανκς (19/7) στα Novacinema.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο ιδιοκτήτη έχει, πλέον, η Publicitas, η διεθνής εταιρεία media πωλήσεων, που αριθμεί 124 χρόνια ιστορίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ“I’m gonna start now” είναι ο τίτλος του νέου τραγουδιού της COSMOTE που θα συνοδεύει πλέον όλες τις εταιρικές της επικοινωνίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory