
To προϊόν σας δίπλα στους “αστέρες” του Wimbledon!
Τον Ιούνιο κλείσε θέση στο κορυφαίο τουρνουά τένις και δώσε στο προϊόν σου την ευκαιρία να διακριθεί!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον Ιούνιο κλείσε θέση στο κορυφαίο τουρνουά τένις και δώσε στο προϊόν σου την ευκαιρία να διακριθεί!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησε το Μουντιάλ και βγήκαν όλες οι μάρκες στη σέντρα με ανάλογα activations.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Samsung ποντάρει στις υπερφυσικές δυνάμεις των Spider-Man, Iron Man και Hulk, προκειμένου να βγει νικήτρια στη «μάχη» μεριδίων που δίνει με την Apple, στη mobile αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 19 Νοεμβρίου θα ανακοινωθούν οι νικητές από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιτυχής η ετήσια ημέρα εθελοντισμού της Κωτσόβολος, με τίτλο «Ημέρα Καλής Πράξης 2014», που πραγματοποιήθηκε από άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣταθερά συνεχίζει να κερδίζει έδαφος η εκπομπή ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ με τον Μένιο Φουρθιώτη, που προβάλλεται κάθε Σαββατοκύριακο στις 14.55 στο E TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα κορυφαία διαφημιστικά spots που αφορούν στο Μουντιάλ της Βραζιλίας, έχουν ήδη αφήσει πίσω τους τα αντίστοιχα του φετινού Super Bowl.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους 10 λόγους για να αγαπήσει κανείς την Αθήνα το φετινό καλοκαίρι, καταγράφει το παγκοσμίου φήμης αμερικανικό περιοδικό Forbes.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαζί με τις νέες τάσεις της μόδας, έρχεται το φετινό καλοκαίρι και η καίνουρια συλλογή ρολογιών NEW LOOK της Vogue.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αθήνα βρέθηκε στο επίκεντρο εκατοντάδων tweets, blog posts και selfies, στη διάρκεια της πρώτης διοργάνωσης του «Blog-Trotters» από τη Marketing Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δίμηνη καμπάνια του Οργανισμού στο Daily Secret παρουσίασε conversion rate που ξεπέρασε το 44%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφόρησε το πρώτο φιλμ “Galaxy 11: The Match” από τη Samsung, που σηματοδοτεί την έναρξη του αγώνα για τη διεκδίκηση της Γης!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory