
Νέα υπηρεσία για γονείς και παιδιά
Η Nannuka έχει σαν στόχο να καλύψει τις απαιτήσεις μιας οικογένειας με παιδιά ηλικίας 0-16 ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nannuka έχει σαν στόχο να καλύψει τις απαιτήσεις μιας οικογένειας με παιδιά ηλικίας 0-16 ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέτρηση του ανθρακικού αποτυπώματος, μέσω της υπηρεσίας CO2NS/WEBSITE της Green Evolution A.E.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαιδικό χρώμα θα έχουν τα βράδια του καλοκαιριού στο Novacinema 4!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Τρίτη 17 Ιουνίου η προβολή του, μόλις 48 ώρες μετά την Αμερική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ARIA Fine Catering υποστηρίζει Το Χαμόγελο του παιδιού στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας για τα Εξαφανισμένα Παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Amstel ανακοίνωσε την ανανέωση της χορηγίας στην Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου σε μια βραδιά που έκρυβε μια μεγάλη και πρωτότυπη έκπληξη!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ε TV ανακοίνωσε τη διοργάνωση του Παγκόσμιου Διαγωνισμού Ομορφιάς και Τουρισμού \"18th MISS ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2014\" του Γιώργου Κουτούλια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά το deal με τη The House Worldwide, η CP&B τοποθέτησε τον Richard Pinder στην «κεφαλή» του γραφείου της στο Λονδίνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αγαπημένες παιδικές ταινίες, μεταγλωττισμένες στα ελληνικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργίες ελλήνων σχεδιαστών και καλλιτεχνών φιλοξενεί τον Ιούνιο το Common Secret Cafe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόθεση του social δικτύου να επιτρέψει στο συγκεκριμένο ηλικιακό group να δημιουργεί, νόμιμα, προφίλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Hyundai Motor συγκεντρώνει τους φιλάθλους για να απολαύσουν το Παγκόσμιο Κύπελλο 2014 FIFA World Cup Brasil, σε Hyundai Fan Parks σε όλη την Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory