
Tα πάντα για τo Mundial σε Novasports και Novasports.gr!
Η μεγαλύτερη γιορτή του ποδοσφαίρου ξεκινάει και τα κανάλια Novasports και το Novasports.gr θα είναι παρόντα με όλες τις εξελίξεις της διοργάνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μεγαλύτερη γιορτή του ποδοσφαίρου ξεκινάει και τα κανάλια Novasports και το Novasports.gr θα είναι παρόντα με όλες τις εξελίξεις της διοργάνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ μέχρι πρότινος Marketing Director της εταιρείας, Θοδωρής Τσεμπερούλης, μετακινήθηκε σε άλλη θέση, με ευθύνη σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Galaxy λεωφορείο της Samsung ξεκινάει το ταξίδι του στις 4 Ιουνίου και θα κάνει στάση σε τρεις μεγάλες ελληνικές πόλεις!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγο πριν αναδειχθούν οι εταιρείες που διακρίθηκαν για τις επιδόσεις τους στην εφαρμογή υπεύθυνων εταιρικών πρακτικών, ο Δημήτρης Γ. Μαύρος, μιλάει για τα οφέλη της ΕΚΕ στη σημερινή οικονομική συγκυρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε κεντρικά σημεία της Νέας Υόρκης φιγουράρει το λογότυπο της ελληνικής εταιρείας, στο πλαίσιο καμπάνιας που πραγματοποιεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθημερινή παρουσίαση των απαντήσεων στα θέματα των Πανελληνίων, στις διαδικτυακές σελίδες των Εκπαιδευτηρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ δεύτερος κύκλος της σειράς «Girls» κάνει πρεμιέρα στο FOX Life το Σάββατο 7 Ιουνίου και υπόσχεται... ανατρεπτικό καλοκαίρι!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μαρία Κατσαμπούρη ανέλαβε τα καθήκοντα της Marketing Manager στην Αρτοβιομηχανία, ενισχύοντας σημαντικά το στρατηγικό τμήμα της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ομάδα από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, η “The Illusionists team” εκπροσωπεί την Ελλάδα στον παγκόσμιο τελικό του διαγωνισμού marketing “Brandstorm 2014”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛανσάρισμα καμπάνιας που προβάλλει την Ελλάδα σε 9 χώρες, αξιοποιώντας τη δύναμη της εικόνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον Ιούνιο στα κανάλια FOX & FOX Life.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μέγας Χορηγός της Εθνικής ευχήθηκε καλή επιτυχία, στην έναρξη του ταξιδιού της, που θα έχει τελικό προορισμό τη Βραζιλία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory