
Διαγωνισμός για νέα μοντέλα
Πανελλήνιος διαγωνισμός για την ανάδειξη νέων μοντέλων διοργανώνει το πρακτορείο Future Models στις 8 Ιουνίου σε πλαζ της Μυκόνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠανελλήνιος διαγωνισμός για την ανάδειξη νέων μοντέλων διοργανώνει το πρακτορείο Future Models στις 8 Ιουνίου σε πλαζ της Μυκόνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Μύλοι Λούλη παρουσιάζουν την νέα εταιρική τους ταυτότητα, λανσάροντας νέο λογότυπο που διανύει εικαστικά την 4η γενιά του από την ίδρυση της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Red design consultants επανασχεδίασε και επικοινωνεί την νέα προϊοντική ταυτότητα της Erre Due.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ζώνη με τις ρομαντικές κωμωδίες που έχει γίνει γυναικεία συνήθεια, συνεχίζεται και το καλοκαίρι!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ co-founder της Naked Communications, Neal Davies, προσλήφθηκε για να ηγηθεί της παγκόσμιας μη κερδοσκοπικής εταιρείας, αντικαθιστώντας τη Mary Lee Keane.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα κανάλια Novasports παρουσίασαν το «Novasports 3x3 Φίλιππος Συρίγος Tournament», μια διοργάνωση που εντάσσεται στην προσπάθεια στήριξης του ερασιτεχνικού αθλητισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι παίκτες της Εθνικής Ελλάδας επέλεξαν το νέο σύνθημα ενόψει του Παγκοσμίου Κυπέλλου και \"στέλνουν\" τον \"συνθέτη\", με τη φροντίδα του ΟΠΑΠ, στη Βραζιλία!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις ερχόμενες εβδομάδες, οκτώ αεροσκάφη του στόλου της Lufthansa θα αντικαταστήσουν το διάσημο λογότυπό τους, με το νέο λογότυπο ‘Fanhansa’ ελέω Μουντιάλ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕσπερίδα για την ανάδειξη του ρόλου του Μάρκετινγκ στην αποτελεσματική διαχείριση οικονομικών κρίσεων πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ FOX International Channels εξασφάλισε τα δικαιώματα προβολής της νέας παραγωγής του M. Night Shyamalan, «Wayward Pines».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι πρώτες πρεμιέρες του καλοκαιριού στα κανάλια Novacinema, με προβολή και από laptop, smartphone και tablet, μέσω της υπηρεσίας Nova GO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εταιρική ταυτότητα για την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory