
Νέα digital εταιρεία από τον όμιλο Tempo
Ο Όμιλος της Tempo OMD Hellas λανσάρει τη Resolution, μια νέα εταιρεία digital communication, επικεφαλής της οποίας είναι ο Θωμάς Μεταξάς ως Digital Media Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος της Tempo OMD Hellas λανσάρει τη Resolution, μια νέα εταιρεία digital communication, επικεφαλής της οποίας είναι ο Θωμάς Μεταξάς ως Digital Media Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧορηγός επικοινωνίας της φιλανθρωπικής εκδήλωσης, η οποία αποτέλεσε πρωτοβουλία ποδοσφαιριστών για να στηρίξουν τους πληγέντες από τον σεισμό της Κεφαλονιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο συνέδριο για την χορηγία, του σημαντικού κοινωνικού και πολιτιστικού θεσμού που γεννήθηκε και άνθισε στην Αρχαία Ελλάδα, είναι γεγονός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Christiano Ronaldo και Pelé ενώνουν τις δυνάμεις τους με την Emirates για τη νέα παγκόσμια καμπάνια της αεροπορικής εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το Search Engine Optimization η OgilvyOne τετραπλασίασε την επισκεψιμότητα του website Βρεφικής Διατροφής της Nestle.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχετε σκεφτεί τι βγάζει το Google search όταν κανείς αναζητήσει Greek Ads – στις εικόνες;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ 5ος κύκλος της σειράς κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 7 Απριλίου στις 22:20 αποκλειστικά στο κανάλι FOX.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιλεγμένες προτάσεις για μουσική, θέατρο, σινεμά, φαγητό και εκθέσεις από το ψυχαγωγικό κανάλι της Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Συμβούλιο Ψηφιακής Επικοινωνίας της ΕΔΕΕ πραγματοποιεί εκδήλωση για οργανισμούς και στελέχη που σχετίζονται με το Programmatic Buying.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑBCA και TDG εγκαινιάζουν στις 28 Μαρτίου ένα νέο κύκλο “Diploma in Digital Marketing”, που θα έχει διάρκεια 3 μηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από 60 καταξιωμένοι επαγγελματίες του Digital Marketing και της Διαφήμισης θα βρεθούν στο Βουκουρέστι για να συμμετάσχουν στο ICEEfest.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικά βραβεία έλαβε η LG Electronics στη διάρκεια των Red Dot Awards, που αποτελούν αναγνωρισμένο θεσμό στο χώρο του βιομηχανικού σχεδιασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory