
Αναζητά δημιουργικότητα & στόχευση η Samsung
Σε αναζήτηση πανευρωπαϊκής εταιρείας, η οποία θα προσδώσει περισσότερη δημιουργικότητα και στόχευση στη διαφήμισή της, βρίσκεται η Samsung.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναζήτηση πανευρωπαϊκής εταιρείας, η οποία θα προσδώσει περισσότερη δημιουργικότητα και στόχευση στη διαφήμισή της, βρίσκεται η Samsung.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Αθήνα θα βρεθούν τον Οκτώβριο ταξιδιωτικοί bloggers και writers απ\' όλο τον κόσμο, στο πλαίσιο του τριήμερου TBEX 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ τρόμος κυριαρχεί κάθε Παρασκευή στην οθόνη του Novacinema 3, μέσα από την κινηματογραφική ζώνη «Bloody Fridays».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ακροατές του easy 97.2 έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν ένα γεύμα εργασίας, μέσα από τον διαγωνισμό Easy Lunch Break.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεκαήμερο προσφορών (5-15 Μαρτίου) στο The Mall Athens σε προϊόντα γυναικείας περιποίησης από επιλεγμένα καταστήματα του εμπορικού κέντρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διευθύντρια του κέντρου ακουστικής ψυχοφωνολογίας Τόνυ Ευαγγελοπούλου θα μιλήσει για τη μέθοδο Tomatis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση φροντίδας και ενημέρωσης, με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκα, φιλοξενεί το εμπορικό Κέντρο AVENUE στις 7 και 8 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράλληλα με τα εγκαίνια του πρώτου ελληνικού της καταστήματος, η Ficosota Syntez ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με την Γκαλένα Βελίκοβα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη φορά μέσα σε 119 χρόνια, η εταιρεία αθλητικών ειδών παρουσιάζει νέο λογότυπο, κάνοντας στροφή σε ερασιτέχνες αθλητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα ντέρμπι της Super League συνεχίζονται στα κανάλια Novasports και αυτό του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό ακολουθεί την Κυριακή 9 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανάθεση αφορά στη δημιουργία και παραγωγή επετειακού video για τα 100 χρόνια του ελληνικού τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνανεωμένη εικόνα, πιο λευκή και φωτεινή και διαφορετική φιλοσοφία, λανσάρει το Dixan, που αριθεί 50 και πλέον χρόνια δράσης στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory